ליברמן תוקף את לפיד | נתניהו פועל להקמת קואליציה רחבה

ישיבת סיעה ראשונה הבוקר לסיעות הליכוד וישראל ביתנו | ליברמן תוקף בחריפות את יאיר לפיד | נתניהו פועל לקואליציה רחבה

התרגשות בכנסת לקראת הישיבה החגיגית בה יושבו 120 חברי כנסת החדשים ובליכוד ביתנו קיימו ישיבת סיעה משותפת ראשונה, במהלכה תקף ח"כ אביגדור ליברמן בחריפות את יושב ראש יש עתיד יאיר לפיד ואמר: "זו פעם ראשונה שאני רואה אנשים שלא חושבים על טובת המדינה אלא יום לאחר הבחירות מדברים רק על איך הם הופכים להיות ראש ממשלה. מסתבר שכבר לא צריך לשאול איפה כסף אלא רק איך אפשר להפוך להיות ראש ממשלה. אני מקווה שמדובר בליקוי מאורות זמני ונחזור בהקדם לדבר לעניין".

קרא עוד:

[postim]

ליברמן התייחס לתוצאות הבחירות ואמר: "צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. עדיין ניצחנו. אמנם זה לא 0-3, או 1-4 אם נקביל את זה לכדורגל, אלא רק 1-0, אבל עדיין ניצחנו. ואנחנו עובדים קשה להרכבת הממשלה".

יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו קרא בדבריו להקמת ממשלת אחדות רחבה: "אנחנו ברגע מכריע של מדינת ישראל, צו השעה הוא להקים ממשלת אחדות. מסע הבחירות הסתיים אבל העולם ממשיך. האיומים על ישראל והאתגרים שעומדים לפניה לא נחים לרגע, עלינו לאחד כוחות ולהדגיש את המאחד בינינו ולא את המפצל. ולכן הפתרון הוא להקים ממשלת אחדות רחבה. שוחחתי עם כל ראשי הסיעות בכנסת, אני ראש ממשלה של כולם. משימת האחדות מתחילה כאן ועכשיו אצלנו בשותפות בין הליכוד וישראל ביתנו והדבר מטיל אחריות על כל אחד מאתנו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו