ארה"ב: נערכים לסופה ההיסטורית | אלפי טיסות בוטלו

סוף שבוע סוער: החזאים בארה"ב צופים את ”הסופה הקשה ביותר שנראתה במאה האחרונה” | אלפי טיסות בוטלו | התחבורה הציבורית הושבתה באזורים רבים.

לאחר נזקי סופת 'סנדי' סופה עזה צפויה להכות היום (שישי) בארה"ב במדינות: בוסטון, ניו ג'רזי, קונטיקט וניו-יורק. הסופה צפויה לכלול שלגים בגובה כמה מטרים ומשבי רוח עזים שיגיעו ל-100 קמ"ש.

קרא עוד:

[postim]

החזאים משווים את הסופה המתקרבת לסופה שהשתוללה בשנת 1978. השלג דאשתקד כיסה את הכבישים שגרמו למותם של עשרות מקומיים. החזאים צופים משבי רוח עזים שיגיעו עד ל-100 קמ"ש ליד החופים שספגו פגיעות בהוריקן סנדי.

החשש מפני הסופה העזה גרם לתושבים החרדים בבורו פארק להתארגן בהתאם, המונים החלו לנהור לעבר המרכולים ולאגור מוצרי מזון כדי להיות מוכנים לכל צרה שלא תבוא.

תושבים רבים התלוננו על כך שמוצרי המזון אזלו מהמדפים, במסצ'וסטס,מתכוננים לשלג שצפוי להיערם לגובה של 2מטר, מה שעלול להותיר את התושבים נצורים בבתיהם.

שדות התעופה נערכים אף הם לסופה, תורים ארוכים משתרכים בתחנות הדלק בבוסטון. אלפי טיסות בוטלו בשל הסערה שתחל בין שישי לשבת. יותר מ-60 שדות תעופה בארה"ב דיווחו על ביטולי טיסות.

במדינות בוסטון, בניו ג'רזי, בקונטיקט ניו-יורק ובערים נוספות, יושבתו הרכבות והתחבורה הציבורית לאלתר.

משרדי הממשל יצאו בהודעות בהולות לכל העובדים שאינם עובדי חרום, שעליהם לעבוד מהבית. 6,000 עובדי המשמר הלאומי גויסו לצורך משימות חילוץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אאתם כותבים פניני לשון סותרים זה את זה 3 פעמים:
ארה”ב: נערכים לסופה ההיסטורית | אלפי טיסות בוטלו
סוף שבוע סוער: החזאים בארה”ב צופים את ”הסופה הקשה ביותר שנראתה במאה האחרונה” | אלפי טיסות בוטלו |
החזאים משווים את הסופה המתקרבת לסופה שהשתוללה בשנת 1978. השלג דאשתקד כיסה….

תחליטו: האם "במאה האחרונה" ? או "בשנת 978'", יעני תשמ"ח בלועזית, למי שאינו יודע… ? ומה הקשר בין "השלג דאשתקד" לבין השלג של תשמ"ח ? השלג דאשתקד הוא שלג של השנה שעברה בלבד, ולא שלגי שנים קודמות. ובכלל, אם "החזאים משווים", היא אינה הקשה ביותר ?

בכל שנה אומרים השנה הקשה ביותר, וכן בכל סופה זה הסופה הקשה ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו