בשורות טובות: ראש הישיבה התעורר ושאל מה יהיה עם בחורי הישיבות?

ר"י עטרת ישראל המאושפז מיום חמישי בבית החולים הדסה עין כרם, התעורר בבוקר יום השבת, התפלל ולמד | מאוחר יותר הוסרו המכשירים | עדיין זקוק לרחמי שמים: הרב ברוך מרדכי בן הינדא מלכה

בשורות טובות מגיעות עם צאת השבת מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים: ראש ישיבת עטרת ישראל מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א התעורר בבוקר יום השבת.

קרא עוד:

[postim]

ע"פ הדיווחים מהשוהים לצידו: בשעה 11:00 (שבת) פקח ראש הישיבה את עיניו ומלמל: מה יהיה עם בני הישיבות?, כמו כן שיחזר את רגעי הפינוי לבית החולים, קם ממיטתו התפלל ושקע בלימוד, מאוחר יותר הוסרו מכשירי ההנשמה מגופו.

בבדיקות שערכו הרופאים בהמשך היום נמצא כי אין נזק מוחי כלל, הזיהום שהתגלה ביום ששי כמעט וחלף, ומקווים להחלמתו המהירה בריא ושלם.

לתזכורת! ראש הישיבה פונה בשעות אחה"צ של יום חמישי לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שסבל מקוצר נשימה, שם התגלה כי ישנה בצקת בריאותיו, והיא שמקשה על נשימתו, בהמשך הערב אף עבר החייאה מוצלחת, ובהיכלי הישיבות והכוללים פתחו בתפילות לרפואתו, גם חברי מועצת גדולי התורה פתחו את הכינוס עם פרק תהילים לרפואתו של חברם למועצת.

למחרת (ששי) הגיעה הידיעה כי מצבו החמיר כאשר התגלה זיהום חמור בדמו, המוני תלמידיו ושומעי לקחו התכנסו בשעה 13:00 בכותל המערבי לעצרת תפילה וזעקה, גם במהלך השבת ילדי התהילים ברחבי הארץ הקדישו את הבל פיהם לרפואתו של ראש הישיבה רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש.

וברוך השם התפילות התקבלו בשמי שמיא, ומשנכנס אדר אנו מתבשרים בבשורה הטובה על שיפור במצבו.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר לרפואתו השלימה והמהירה.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, רואים את יד ה' שישאיר לנו את הגדול הזה שיאיר עינינו בכל הענינים. ה' תודה רבה לך.

אחרי שמועצת גדולי התורה התפללו כולם, יחד, לשלומו, היה בטוח שהוא יצא מזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו