מבצע פורים הגדול של 'כרמית' יוצא לדרך

קונים שלושה ממוצרי 'כרמית', מוסרים את האריזות ו/או הוכחות הקניה ומקבלים דיסק ב- 9.90 ₪ או מארז דיסקים ב-39.90 בלבד מתוך מגוון רחב של מוזיקה יהודית והפקות לכל הגילאים

"כן תהיה לני 2: לני – איש הממתקים האהוב של 'כרמית' , חוזר בחגיגת פורים ענקית ומהנה במיוחד בשבילכם.

קרא עוד:

[postim]

לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה למבצע "כן תהיה לני" החליטו ב'כרמית' גם השנה לשוב ולקיים את המבצע עם חידוש מרענן הכולל גם מארזי דיסקים נבחרים.

קונים שלושה ממוצרי 'כרמית', מגיעים לאחת מחנויות 'גרינטק' או לחנויות נוספות המשתתפות במבצע בערים ,בני ברק, ירושלים, אלעד , מודיעין עילית, צפת, ביתר עילית ובית שמש, מוסרים את האריזות ו/או הוכחת הקניה ומקבלים דיסק ב- 9.90 ₪ או מארזי דיסקים מובילים ב-39.90, מתוך מגוון רחב של דיסקים של מוזיקה ותוכן יהודי.

'כרמית' היא מחברות הממתקים המובילות במגזר החרדי, ובין מגוון מוצריה בכשרות בד"צ העדה החרדית ניתן למנות את המרשמלו, סוכריות על מקל, טופי, ופלים, עוגיות, חטיפי קרח, אגו, חבילות שי לחגים, ועוד.

לדברי שרון רשף – לוי, סמנכ"ל השיווק של 'כרמית': "לאור ההצלחה בשנה שעברה והתגובות החמות שקיבלנו אנו ממשיכים גם השנה במבצע שמטרתו הבאת שמחה לכל בית"

כרמית תעשיות ממתקים הינה חברה יצרנית המתמחה בעולם המתוקים ובכשרות בד"צ העדה החרדית. החברה משווקת את מוצריה בארץ ובעולם, תחת המותג 'כרמית', וכן מייצרת ממתקים עבור מותגים מובילים בחו"ל.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו