חילוני התנכל לאדמו"ר מקרעטשניף בטענה שכישף אותו

משטרת רחובות הצליחה לעצור את החשוד בחיתוך הצמיגים של האדמו"ר מקרעטשניף ושריפת ספרי קודש | החשוד הוא חילוני הטוען שהאדמו"ר "כישף" אותו

זעזוע ברחובות: בעקבות התנכלות בלתי פוסקת לרכוש של חסידות קרעטשניף שכללה בין היתר: הצתות ספרי קודש, חילול קברי הוריו של האדמו"ר מקרעטשניף ועוד שורה של מקרים מצמררים, לשיא הגיעה ההתנכלות בשבוע שעבר (רביעי) לאחר שאלמוני ניקב את צמיגי מכוניתו של האדמו"ר וברחוב החרדי העלו השערות שונות.

קרא עוד:

[postim]

אולם בעקבות האירוע האחרון שקרה ביום רביעי ובו נחתכו צמיגי מכוניתו של האדמו"ר מקרעטשניף הוגשה תלונה מסודרת על חילול קברי הוריו של האדמו"ר שהוצתו, וכן נזק לרכוש של חסידי קרעטשניף, במשטרת רחובות נכנסו לפעילות מואצת כאשר מש"ק אושיות השוטר מיכה יטמנו נטל את הפיקוד על כתפו.

ביום שישי לפני שבת שם מיכה את ידו על החשוד, הוא לכד את החשוד אשר גם הודה במעשים. החשוד הוא תושב רחובות גלוי ראש חילוני אשר הסביר לשוטרים המופתעים כי ביצע את כל המעשים הללו כנקמה, בטענה שהאדמו"ר "כישף" אותו.

החשוד "המכושף" נעצר ויובא בפני שופט להארכת מעצר והמשטרה תבדוק אם הוא קשור גם לכל אירועי הפגיעה ברכבים של בכירי החרדים שהיו בחודש האחרון או רק לאירועי האדמו"ר מקרעטשניף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו