מזל אדר "דגים" | כשהאדמו"ר מרימנוב חיפש אחר הדג הסגולי

ערב שבת משפטים בו כתוב בזוהר הקדוש 'אלין אינון סדורין דגלגולא דינין דנשמתין' - נשמות הצדיקים שמתגלגלים בדגים, הצדיק שעשה טוב בעה''ז זוכה להתגלגל בדגים, ובדגים המיוחדים הללו מתגלות סגולות מיוחדות שממשיכות לחולל ישועות, כ''ק האדמו''ר מרימנוב שליט''א השוהה בטבריה על שפת הכינרת ירד לחפשם אצל הדייגים ומצא דג בתוך דג הסגולי | תמונות

האדמו''ר מרימנוב בטבריה האדמו''ר מרימנוב בטבריה (1) האדמו''ר מרימנוב בטבריה (2) האדמו''ר מרימנוב בטבריה (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יפה

בסד

איזה סוג דג זה?

האדמו"ר יצא לחפש דג שיש בתוכו גלגול? והאם מצא? האם אמר מי מגולגל שם? האם הדג שבתמונה עם הפה הפתוח זהו הדג עם הגלגול? האם ראו זאת על האדמו"ר כשאכל את הדג?

נחכה להבהרות

הדג הוא קרוב משפחה של הדג הסקוויראי בעל הכושר ביטוי הנדיר????

האדמו"ר שהה בטבריה לש"ק עם מצטייני ישיבת חזון נחום שעמלו בשובבי"ם , בשפציר אמר האדמו"ר , שיש נשמות שבהיותם בזה העולם פעלו והירבו בתפילה על חשוכי בנים וזש"ק או על זוגיות וש"ב או פרנסה ויש שעמלו בתורה ויש שהיו "שיינע יודען" אבל בלתי ניתן להינות מהם , כשהם חייבים לתקן משהו ויורדים לים הם מוכנסים לדג , סוג הדג נבחר משמים עבור נשמתם הם שבדגים הללו ידועים על סגולותיהם , מהם לפריות ולזש"ק מהם שחים דוקה בזוג וסגולתם למציאת זיווג ולש"ב ומהם כשרים לשולחן שבת ופתיחת הלב לתורה ויש יפים ביותר עם הרבה צבע אבל אינם כשרים ואי אפשר לאוכלם והם היו "שיינע יודען " שהיו למראה בלבד .

מה אנו מבינים בסוד הדברים, וממ"נ, אם האדמו"ר מבין, אדרבה שיתעסק בזה לטובת אותן נשמות אומללות

האדמו"ר מרימנוב הוא פלא הדור , היה לי ישועה שממית אצלו , אשרי הדור שהצדיק שרויה בתוכו ,.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו