נציגי יהדות התורה נפגשו עם בנט | ניסיון לגבש הסכם

חברי הכנסת של יהדות התורה משה גפני ומאיר פרוש נועדו היום (חמישי) עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בלשכתו בתל אביב וניסו לדבר על ליבו | במהלך הפגישה אמרו השניים לבנט: "למעלה ממיליון איש בחרו בעד שימור עולם הישיבות ומניעת הפגיעה בהן".

חברי יהדות התורה נועדו לפגישה ראשונה עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, לראשונה מאז הבחירות. בפגישה השתתפו נציגי יהדות התורה ח"כ משה גפני ומאיר פורוש. הפגישה נערכה בלשכתו של בנט בתל אביב והשתתף בה גם ח"כ אורי אריאל.

קרא עוד:

[postim]

במהלך הפגישה ניסו גפני ופרוש לשכנע את בנט בניסיון אחרון שיפרד מהגוש שסגר עם לפיד, אך בתום הפגישה התברר כי הפערים בין הצדדים בנושא השוויון בנטל נשארו כפי שהיו, אך למרות זאת הצדדים הסכימו להיפגש בשנית.

במהלך הפגישה ביקשו גפני ופרוש מבנט שלא לפגוע בעולם הישיבות. "למעלה ממיליון איש בחרו בעד שימור עולם הישיבות ומניעת הפגיעה בהן", אמרו.

השניים התייחסו למצביעי יהדות התורה, ש"ס, מפלגתו של אמנון יצחק שלא עברה את אחוז החסימה וגרעין דתי עצום בתוככי 'הבית היהודי' שמתנגד לפגיעה בעולם הישיבות ואמרו "מיליון איש לא טועים".

מאחורי הקלעים של הפגישה הושגו הבנות כי יהדות התורה תנסה גם מספסלי האופוזיציה למנוע את הגזירה ובשל כך ביקשו לשתף את אנשי הבית היהודי במהלכים.

בסיום הפגישה הזמינו בנט ואריאל את גפני ופרוש לביקור בישיבת מרכז הרב.

כזכור, אמש (רביעי) דחו בבית היהודי את ההצעה הנדיבה של הליכוד, שכללה את תיק החינוך והדתות, לאחר שטענו כי מדובר בהצעה שאינה רלוונטית.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרכז הרב…………… השוואה עלובה למדי.

רבינו הקדוש מסאטמער כמה צפית למרחקים לאן מתדרדרים האגודיסטען

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו