מוסקבה: הנשיא פוטין הגיע לביקור במוזיאון היהודי

שלושה חודשים לאחר שנפתח, הגיע היום נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לביקור היסטורי במוזיאון היהודי במוסקבה ועמד משתומם מול הפאר וההדר שהושקעו במקום | גלריה

נשיא רוסיה מר וולדימיר פוטין, הגיע היום (שלישי) לביקור היסטורי ב"מוזיאון היהודי" הגדול והמפואר במרכז מוסקבה, סמוך לבית הכנסת המרכזי והמרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה".

קרא עוד:

[postim]

את הביקור ליווה יוזם הקמת המוזיאון, רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר שליט"א ונשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ר' אלכסנדר ברדה.

הנשיא פוטין תמך וסייע רבות למען הקמת המוזיאון ואף הקדיש משכורת אישית שלו כתרומה למוזיאון.

המוזיאון היהודי – משתרע על פני כשמונה וחצי אלף מטר מרובע, הושקעו בו מיליוני דולרים, עם מיטב השכלולים הטכנולוגיים, מה שהפך את המוזיאון למרכז למידה ענק וראשון מסוגו בעולם – המספר במגוון רחב של חוויות הבנה ותחושה, על בריאת העולם, מתן תורה, בית המקדש, הגלויות הרבות והסבל הרב של עם ישראל בכל הדורות וסיפורי מסירות הנפש של היהודים בתקופת השואה ובתקופת הקומוניזם.

יצויין, כי מאז פתיחתו לפני כשלושה חודשים ביקרו במקום אלפים רבים, העומדים משתוממים ונפעמים מול המוזיאון היחודי והחדש מסוגו בעולם, המשלב שיא של טכנולוגיה עם נוחות למבקרים הרבים.

גלריית תמונות מהביקור

פוטין במוזיאון היהודי (5) פוטין במוזיאון היהודי (6) פוטין במוזיאון היהודי (7) פוטין במוזיאון היהודי (8) פוטין במוזיאון היהודי (9) פוטין במוזיאון היהודי (10) פוטין במוזיאון היהודי (11) פוטין במוזיאון היהודי (12) פוטין במוזיאון היהודי (15) פוטין במוזיאון היהודי (18) פוטין במוזיאון היהודי (19) פוטין במוזיאון היהודי (20) פוטין במוזיאון היהודי (21) פוטין במוזיאון היהודי (1) פוטין במוזיאון היהודי (2) פוטין במוזיאון היהודי (4)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו