האם פולארד צפוי להשתחרר מהשבי?

לורנס קורב עוזר שר ההגנה: "ייתכנו התפתחויות משמעותיות בפרשה"| אמש פגישה בין בכירים בממשל האמריקאי ובין נתניהו, פרס והשופט רובינשטיין.

בישראל רוצים שפרשיית פולארד כבר תגיע לקיצה. בעוד שבועות אחדים יגיע לישראל נשיא ארה"ב, ובישראל נערכים לשוחח עם הנשיא על הנושא שכבר מעיק 28 שנה – פרשיית פולארד.

קרא עוד:

[postim]

אמש, בירושלים, נערך מפגש יוצא דופן שבו השתתפו שופט בית המשפט הגבוה לצדק אליקים רובינשטיין, שכיהן בעת הפרשייה כציר בשגרירות ישראל בוושינגטון, ולורנס קורב, שהיה אז עוזר שר ההגנה האמריקאי. השניים הסכימו: "עברו 28 שנים, ופרשת פולארד צריכה להסתיים," כך נאמר לכלי התקשורת.

לאחרונה, זכה פולארד לתמיכה גורפת מימין ומשמאל, ועל עצומה לשחרורו חתמו כבר מאות אלפי בני אדם, ובהם דמויות בולטות ממחנה השמאל והימין, אישי ציבור אנשי רוח ורבנים. שני האישים גם הסכימו כי הנשיא שמעון פרס הוא האיש המתאים להציג בפני הנשיא אובמה, במהלך ביקורו הקרוב, את בקשת השחרור. רובינשטיין אמר לקורב: "אין ספק שפולארד עבר על החוק ושישראל ופולארד עשו טעות, אבל עברו 28 שנה. הישראלים רוצים פשוט לסיים את הפרשה הכואבת הזו ולהפוך דף." קורב, התומך בגלוי בשחרור פולארד, ייפגש היום עם פרס ועם נתניהו. אתמול הוא אמר כי בפגישותיו יתייחס לשיחות שניהל באחרונה עם בכירים אמריקאים ולהתפתחויות המשמעותיות המחזקות את הבקשה לשחרור. ההערכה היא כי דווקא הנשיא, שאינו עומד לבחירה פעם נוספת, ייעתר לבקשה וישחרר את פולארד מהשבי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו