פרשת הולילנד: נדחתה הבקשה להקפאת הדיונים

לבית המשפט הוגשה דרישה לדחות את הדיונים בפרשת הולילנד עקב מותו של עד המדינה ש"ד | השופט דוד רוזן דן הבוקר (שני) בבקשה והחליט לדחות אותה לאחר שטען כי הוא ביקש מהתביעה להכין 'בנק עדים'.

לאחר מותו של עד המדינה בפרשת הולילנד, ש.ד ז"ל, נדרש בית המשפט להקפיא את הדיונים בתיק.

קרא עוד:

[postim]

השופט דוד רוזן דחה את הבקשה לדחות את הדיון ואמר כי ממילא היה על התביעה להכין בנק עדים שיהיו זמינים למסור עדות. השופט ציין עוד כי הצדדים ראויים לשבחים על המאמצים שנעשו עד כה.

בפרקליטות נסערים מההחלטה וטוענים כי בלתי אפשרי להיות מוכנים מראש בתיק בו יש 400 עדים, וכי ההחלטה לא מידתית ולא סבירה.

קרוב משפחה של ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד שהלך לעולמו בשבוע שעבר, סיפר הבוקר על התוכנית של בית המשפט ,"נתנו לעורכי הדין להשתולל. הם עשו את כל מה שהם צריכים לעשות, אבל זה היה זול", אמר בראיון לגל"צ.

לדבריו, "זה לא היה בשבילו – להתנגח עם כולם, להיכנס לממקח וממכר הזה בלי טעם ובלי ריח".

כזכור, ביום שישי הלך לעולמו עד המדינה והוא בן 76. אמש (ראשון) נערכה הלוויתו, במהלכה האשימו בני המשפחה את המעורבים בפרשה שהתנהגו בצורה שדרדרה את מצבו הבריאותי.

במהלך החודשים האחרונים ניכרה הידרדרות במצבו הבריאותי של העד וביום שישי לפנות בוקר גופו נכנע והוא הלך לעולמו בשיאו של המשפט נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שמתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

במערכת המשפט גורסים כי מדובר במפלה לתיק המדינה נגד אולמרט, המואשם בפרשה כי קיבל שוחד בעת כיהן כראש עיריית ירושלים, נגד ראש לשכתו שולה זקן ונגד מחליפו אורי לופוליאנסקי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו