לפיד מנסה להרגיע: "החרדים עוד יגלו שאנחנו לא נגדם"

במהלך ישיבת הסיעה שערכה מפלגת 'יש עתיד' אמר היו"ר יאיר לפיד כי "המשא ומתן הקואליציוני רחוק מלהיות גמור, החרדים יגלו שיש עתיד לא נגדם" | בישיבת הסיעה של 'הבית היהודי' אמר בנט: "אנחנו מפשילים שרוולים לסייע לראש הממשלה להקים ממשלה רחבה ולהיות לו לעזר".

ישיבת הסיעה של מפלגת 'יש עתיד' התכנסה היום (שני) לישיבה שבה פתח את הישיבה יו"ר הסיעה יאיר לפיד בדברי הרגעה לציבור החרדי.

קרא עוד:

[postim]

תחילה התייחס לפיד לסוגיית המו"מ עם הליכוד ואמר, "אני מקווה שבדרך לא נקבל פריחה". לפיד נשמע מעט פסימי ואמר  "המשא ומתן הקואליציוני רחוק מלהיות גמור "החרדים יגלו שיש עתיד לא נגדם".

במהלך הישיבה אמר לפיד כי "יש עוד סוגיות שלא פתרנו אותם, צריך לזכור שהפוליטיקה הישראלית היא פוליטיקה של הפתעות. יחד עם זה אני מקווה שעם ראש הממשלה והשותפים הפוטנציאליים נצליח להקים ממשלה טובה ויציבה שתצליח לעסוק במה שהמדינה ולא במה שטוב לפוליטיקאים ושבארבע-חמש השנים הקרובות נעבוד כדי לשפר את חייהם של אזרחי ישראל, כולל האזרחים החרדים שעוד יגלו שיש עתיד לא נגדם אלא להפך. נהיה כתובת בשביל הצרכים המיוחדים שלהם".

לפיד הוסיף עוד כי "חיכינו עד עכשיו ונחכה עוד קצת יש בכל זאת 'דד ליין' ולא נעקוף את הדד ליין הזה עוד קצת סבלנות רבותיי ונדע הכול. קואליציה, אופוזיציה, וכל מה שביניהם".

במקביל התכנסה ישיבת סיעת הבית היהודי, יו"ר המפלגה נפתלי בנט נשמע אופטימי למדי ואמר "לפני כמה ימים טיילתי באזור עמק האלה וראינו מרבצים של טורמוסים. גם בשדה הפוליטי עוברים מחורף לאביב. מקור להרבה רצון טוב ואווירה טובה להקים ממשלה. אני מקווה שבדרך לא נקבל פריחה. אנחנו מפשילים שרוולים לסייע לראש הממשלה להקים ממשלה רחבה ולהיות לו לעזר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מותק כלבלב….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו