השר אטיאס יפרוש מהחיים הפוליטיים?

השר אריאל אטיאס עשוי לפרוש מהחיים הפולטיים במהלך החודש הקרוב | ההערכה: יקבל מינוי בכיר בחברת עסקים או בתאגיד ממשלתי

לשר משה כחלון יצטרף ככל הנראה פורש נוסף מהחיים הפולטיים – ח"כ אריאל אטיאס ושר השיכון והבינוי. את תחילת דרכו בחיים הפוליטיים עשה אטיאס בכנסת ה-17, אז כיהן כשר תקשורות. בכנסת ה-18 כיהן אטיאס כשר השיכון, אולם בשל אי כניסת ש"ס אל הממשלה הנוכחית, השר אטיאס אינו מוצא עוד עניין בחיים הפוליטיים.

קרא עוד:

[postim]

"האמת היא שזה לא מפתיע", אומר בכיר בתנועת ש"ס הערב לJDN. "כבר במהלך הקדנציה הנוכחית דובר כי הוא יפרוש לזירה העיסקית", אומר הבכיר. בשיחות עם מקורביו אומר אטיאס, כי הוא לא שולל את האפשרות לעבור לעולם העסקים, ומביע עניין במעבר לתפקיד בכיר במשק, כמנכ"ל של חברה גדולה או תאגיד בכיר.

לאטיאס ניסיון עסקי רב, אותו רכש במשרדים עליהם היה מופקד, שהיו משרדים בעלי זיקה כלכלית. סביר להניח כי ראש הממשלה ירצה להמשיך את הקשר החם עם ש"ס, ומינוי אטיאס בראש חברה ממשלתית או תאגיד ציבורי הוא סוכריה להמתקת הגלולה המרה של הישיבה מחוץ לממשלה, אומרים מקורביו.

מקור בש"ס צוטט במעריב, ואמר כי אטיאס לא בנוי לעבודת הכנסת המייגעת של האופוזיציה. "הוא מעולם לא היה ח"כ מן השורה, ומרגע שנכנס לפוליטיקה הוא היה שר והתרגל למעמד ולתנאים. באופוזיציה הוא יילך לאיבוד ויאבד עניין. אין ספק שהעולם העסקי יכול להיות אלטרנטיבה טובה עבורו," אמר המקור למעריב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו