מסימני הממשלה החדשה: שרים ללא מאבטחים

נתניהו קיבל את המלצת וועדת השרים לעינייני שב"כ | 400 מאבטחים יפוטרו | האבטחה תישאר, אך תהיה נקודתית בלבד

נפרדים מהגורילות. זהו, בעוד מספר ימים תושבע הממשלה ה-33 של מדינת ישראל. אולם דבר אחד יתפוס את העין – מעתה שרי הממשלה יסתובבו ללא אבטחה צמודה. ועדת שרים לענייני שב"כ החליטה על הפחתת מערך האבטחה של נבחרי ציבור. האבטחה הגורפת על כל שרי הממשלה תוסר ותעבור לאבטחה נקודתית לפי מידת האיום והסכנות – כך החליטה אתמול ועדת שרים לענייני שב"כ בראשות ראש הממשלה.

קרא עוד:

[postim]

ראש הממשלה החליט שלא לחכות עם ההחלטה עד שתוקם ממשלה חדשה והוועדה תורכב מחדש, ולאמץ את עבודת המטה שגיבש בחודשים האחרונים המטה לביטחון לאומי, בשיתוף היחידה ללוחמה בטרור והשב"כ.

אמש הפיצה לשכת רה"מ הודעה לעיתונות :"לכל שרי הממשלה תישאר אבטחה, אך רציפות האבטחה תשתנה בין שר לשר." במשרד ראש הממשלה הסבירו עוד, כי מטרת ההחלטה היא מיקוד פעולות האבטחה, שתוביל "לחיסכון של עשרות מיליוני שקלים בשנה."

ועדת השרים החליטה, למעשה, לאבטח רק מספר מצומצם של שרים, ולא את כל השרים, כפי שנהוג היום. בעשור האחרון מאובטחים כל השרים, הן כשהם בתנועה והן בבתיהם. אחת המשמעויות של ההחלטה לאמץ את המסקנות, היא להפסיק את העסקתם של 400 מאבטחים שההתקשרות שלהם עם המדינה היא באמצעות חברת אבטחה פרטית

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חכמי חלם.
רק הרעיון הפשוט של קיצוץ רציני בשכרם המנופח של השרים וחברי הכנסת ושאר מלחכי הפינכה הציבורית לא עולה על דעתם????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו