בית חולים נוסף יוקם בדרום?

לאחר שהעבודות להקמת בית החולים 'אסותא' באשדוד מתנהלות בקצב מואץ, עתה עולה ההצעה להקים בית חולים נוסף בדרום הארץ. ישמש את עיר הבה"דים ההולכת ומוקמת בנגב.

המאבק להקמת בית החולים באשדוד תם רק לאחרונה, ודחפורי הענק נוגסים בקרקע החולית בתיאבון רב. פתיחתו של בית החולים מתוכננת לעוד חמש שנים וכבר עולה הצעה להקים בית חולים נוסף בדרום, והפעם בנגב הרחוק, קרוב יותר לבאר שבע.

קרא עוד:

[postim]

ההצעה שעלתה ביום עיון שנערך לגופים אזרחיים שמשתתפים במעבר המתוכנן של בסיסי צבא רבים לנגב ולהקמת עיר הבה"דים, סוברת כי לאחר הקמת העיר החדשה ייווצר עומס על בית החולים סורוקה המשרת כיום את תושבי האזור ועל כן יש להיערך למצב החדש ולהתחיל ולתכנן כבר מעכשיו את הקמת בית החולים החדש.

הבעיה נעוצה בכך שבית החולים אינו יכול לשרת את אנשי עיר הבה"דים בלבד, אלא עתיד לשרת את כלל האוכלוסיה ומשכך נדרש משרד האוצר לאשר את הקמתו כבית חולים אזרחי לכל דבר, אישור זה צפוי להתמהמה במיוחד לאור העובדה כי באשדוד הולך ומוקם בית חולים, שיחד עם 'ברזילי' שבאשקלון ו'סורוקה' שבבאר-שבע צפוי להעניק מענה רפואי לכל תושבי הדרום.

בעיר הבהד"ים צפויים להתגורר בתוך שנים ספורות כ-40,000 חיילים והיא צפויה להעלות את הנגב הרחוק על המפה הכלכלית בארץ. עסקים רבים מתכננים פתיחת סניף בעיר העתידית אבל הניסיון מורה, שבית חולים, לא יקום שם בעשורים הקרובים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו