צאו והתפרנסו זה מזה – הפעם יותר מתמיד

הגזירות הכלכליות לא רק שנראים כבר קרובים יותר מתמיד, הם כבר גם מתחילים להטריד אותנו, הגזירות האלו יפגעו בראש ובראשונה בעסקים, ואנו שגם כך נלחמים מידי חודש על המשך קיום העסק, וגם כך לא בדיוק דורשים בטובתינו שם בחוץ, חייבים כעת יותר מתמיד להתלכד בתוך המחנה ולעזור אחד לשני, רק כך אולי נצליח לשרוד את התקופה הקשה המתרגשת עלינו.

קוראים יקרים, אולי תקראו כאן דברים שלא כ"כ נעים לשמוע עליהם, אבל לתועלת הכלל והפרט כדאי שתתייחסו ברצינות לעניין, גם אם אתם לא ממש מסכימים עם כל הנאמר כאן…

נתחיל באותם אנשים שמיד יגידו לנו "אני עם היימישע לא מתעסק", יכול אולי להיות שזה נובע ממקום צודק ואמיתי, לא פעם ולא פעמיים אנו מבטיחים לעצמנו לא להתעסק יותר עם היימישע, זה קורה עפ"י רוב אחרי אכזבות כאלו ואחרות מספקים ונותני שירות מתוך המחנה, אז נכון שישנם בעיות, ונכון שלפעמים ישנם עסקים ונותני שירות שלא ממש טורחים להביא לנו את מה שנוכל בקלות למצוא בשוק, אך ורק בגלל שהוא מרגיש שאנו חייבים להגיע אליו כי הוא "היימישער".

בכל זאת נוכח המצב הקשה שעפ"י התחזיות אמור לנחות עליו ממש בתקופה הקרובה ה"גזירות הכלכליות" כפי שמציג אותג אותם י[ה]יר לפיד, אנו חייבים למצוא את הדרך להפר את כל המוסכמות השליליות השוררים בינינו.

שבעלי החנויות, הספקים ונותי השירות למיניהם, יתחילו להתייחס אלינו קצת יותר יפה והוגן, ולא כמו שמתנהגים עם "היימישע" על כל המשמעויות השליליות שבדבר.

ואנו הלקוחות מצידינו ניתן להם צ'אנס להוכיח לנו את זה, אולי המצב הקשה יגרום להם להבין טוב יותר שהם צריכים אותנו לפעמים יותר ממה שאנחנו צריכים אותם…

ולכם בעלי החנויות והעסקים, אל תדמו בנפשכם להימלט מהמציאות, כי אם החרש תחרישו בעת הזאת היא עלולה להכות בפניכם, ותמצאו את עצמכם קורסים מול הגזירות.

הפעם יותר מתמיד, קחו את העסק שלכם לידיים!

הקפידו על כללים בסיסיים: שירות לקוחות הוגן וראוי (גם בערב חג כשיש לחץ וכל היימישער יודע מה זה ליל בדיקת חמץ), עמידה בלוחות זמנים (כן גם כשיש סעודת סיום בשטיבל), קיום הבטחות (ולא אל תגיד לו שהוא מכיר אותך מהכולל והוא יודע שאתה בסדר ולא אשם).

זה אולי ישמע לא טוב, כאילו כל העסקים במגזר מתנהלים כמו שטיבל, וזה באמת לא נכון, אך המיעוט הזה גורם רעה רבה לכלל הציבור, המיעוט הזה גורם לאנשים לפסול את "כל" ההיימישע ולרוב שלא בצדק.

נחמה אחת אולי נוכל למצוא במצב הלא טוב שאנו עומדים בפתחו, שאולי בעקבות מצב זה נתלכד יותר, נחדש את האימון בינינו, והיה אם זה יצליח, כבר מזערנו בהרבה את את עוצמת רוע הגזירה.

קחו את הדברים לתשומת ליבכם, גם אתם בעלי העסקים וגם אתם הלקוחות והקונים, תחשבו על זה, אין ספק שתסכימו עם הנאמר כאן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי כמה שזה נכון, והלוואי שהדברים ישתנו אי פעם לטובה.

מיט היימישע עסטמען קוגעל נישט קיין געשעפטען

אם נמשיך לקנות מהיימישע שלא יודעים מה זה שרות אז הלקוחות יפסידו אז מה הרווחנו? אוליי שהם ישתנו ?!

גם הכותבים הנ"ל ירצו פעם לתת שירות לציבור ולהרוויח את לחמם, האם הם יקימו את עסקיהם ברשות הפלסטינית?

ביוק לזה מתכוון המשורר.
כנראה גם אתה נדפקת עם איזה היימישער וכבר פסלת את כלל ההיימישע…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו