לרשת החינוך מעיין החינוך התורני דרוש מנכ"ל

הרב יואב בן צור החליט לפרוש לאחר עשור שנים | טרם נבחר מחליף לתפקיד | החשב הכללי חשש לאי סדרים בחלוקת השעות.

תם עידן בן צור: הרב יואב בן צור שכיהן עד לפני מספר ימים כמנכ"ל רשת 'מעיין החינוך התורני' של ש"ס, החליט לפרוש מתפקידו.

קרא עוד:

[postim]

על מניעי הפרישה בש"ס חלוקות הדעות. גורמים בסיעה מספרים כי בן צור לא קם ביום אחד אלא זו החלטה שגמלה בליבו כבר לפני מספר חודשים.

בן צור נפגש עם בכירי הנהגת ש"ס והודיע כי בתום עשר שנים בהם שימש בתפקיד מנכ"ל רשת החינוך, הוא מעוניין לעזוב את הרשת. הסיבה: מרגיש מיצוי.

אולם בניגוד לכך דווקא בימים אלו מתברר כי בימים בתקופה האחרונה מתקיימת בדיקה מקיפה בכל הנעשה 'ברשת החינוך' על ידי רו"ח קובי גינזבורג. גינזבורג מונה על ידי החשב הכללי באוצר וזאת בשל החשש לאי סדרים בחלוקת השעות של הרשת. גורמים בש"ס אומרים כי אפשר ובגין בדיקת רו"ח גינזבורג פרש בן צור מתפקידו.

ממידע שהגיע לJDN מתברר כי בש"ס כבר רצו להחליף את בן צור בתום חוזה של עשר שנים. ולכן דאגו לשלב אותו ברשימה לכנסת ה-19.

בש"ס בוחשים כבר מספר חודשים בנושא המחליף בתפקיד המנכ"ל. מקורב לוועדת האיתור אמר היום לJDN כי כל השמות שהוזכרו הם ניסיונות של אנשים לתקוע יתד בהנהלת הרשת. השמות שעלו הם: גיל דוד מנהל 'רשת הגנים'. איתמר כהן מנכ"ל מוסדות 'אהל משה', הרב חיים סבג המשמש כמנהל אגף כח אדם ומפקח ארצי על השתלמויות המורים במעיין החינוך התורני, הרב ציון גז, מחותנו של ח"כ אלי ישי, ומנהל תלמוד-תורה "רוממה" בירושלים.

אותו בכיר בש"ס טוען כי טרם ישבו עם מאן דהו ומרן הגר"ע יוסף הוא זה שיחליט בעניין באופן אישי. לדבריו, המינוי לא תלוי ברצון יושבי ראש התנועה אלא הוא חייב לקבל את ברכתו והסכמתו של הרב ורק לאחר מכן יחל השלב הפוליטי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו