קוריאה מאיימת: "אויבנו יהפכו ללהבות"

מדינתו של קים ג'ונג און ממשיכה לאיים: "הנשק שלנו מוכן לפעולה, אנחנו מוכנים להוראה" | גורם רישמי בממשל האמריקני טוען כי לפחות טיל אחד הוצב בעמדת השיגור והם עלולים לשגרו בכל רגע | בפנטגון חוששים ממתקפה של טילים.

מכינים את המשגרים? בצפון קוריאה חוגגים היום (חמישי) את יום הולדתו של אבי האומה, קים איל סונג. לרגל ציון היום, במערב הביעו חשש גדול מירי טילים לעבר דרום קוריאה.

קרא עוד:

[postim]

ההצהרות הלוחמניות המשיכו לצאת מבית מדרשה של המדינה הקומוניסטית. בטלוויזיה הממלכתית של קוריאה הצפונית הודיעו היום כי, "הנשק שלנו מוכן ומזומן לירי מדויק. ברגע שנלחץ על הכפתור, נוכל לירות וכל המעוזים של אויבינו יהפכו לים של להבות".

רשת CNN הביאה ציטוט מגורם רשמי בממשל האמריקני, שטוען כי קוריאה הצפונית הציבה לפחות טיל אחד בעמדת שיגור והיא עלולה לעשות זאת כל רגע.

בפנטגון חוששים כי קוריאה הצפונית עלולה לבצע מתקפת טילים גדולה בימים הקרובים, עם זאת גורמים במשרד ההגנה כינו את קים ג'ונג און "מאסטר של הונאה", כאחד שמנסה להסיח דעת מהתוכניות שהוא זומם לבצע.

"זו טקטיקה שהם השתמשו בה בעבר", אמרו גורמים בפנטגון והוסיפו, "אנחנו כבר רואים כמה משגרים נעים. אלה קטנים יותר ולא גורמים לנו חששות רבים כמו הטילים ארוכי הטווח".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה רק דיברים רוצים ליראות קצת מעשים

יש לי שם משפחה????!!!!!!!!

שירו ??????????????.
או שירו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו