שבת שלום, סונול!

סונול יוצאת בהטבות ומבצעים בלעדיים למגזר החרדי, בתחנות שומרות שבת המותאמות למגזר החרדי. ומחלקת למתדלקים בימי חמישי ושישי את עיתון 'בקהילה' ב4.99 ₪ בלבד

חברת הדלק סונול פונה באופן מיוחד למגזר החרדי, ומתאימה את תחנות הדלק שלה וחנויות הנוחות לציבור שומר תורה ומצוות. קרוב ל-40 תחנות דלק, בכל רחבי הארץ, סגורות בשבת, וברובן פועלת גם כן חנות נוחות המותאמת לציבור החרדי עם מגוון גדול של מוצרים הכשרים למהדרין. התחנות הסגורות בשבת משולטות באופן בולט המזכיר לנהגים גם תוך כדי נסיעה, שמדובר בתחנה שומרת שבת.

 

קרא עוד:

[postim]

כחלק מהמהלך, יוצאת סונול בהטבות ומבצעים בלעדיים למגזר החרדי, שיהיו פעילים בתחנות השומרות שבת בלבד.

והמבצע הראשון, כבר צובר הדים… סונול מחלקת במס' תחנות דלק מרכזיות, למתדלקים בימי חמישי ושישי את עיתון 'בקהילה' ב4.99 ₪ בלבד! (במקום 16.90₪), המבצע החל לאחר חג הפסח, בתחנת רימונים בבני ברק, בירושלים – ביציאה מהעיר, בכביש רמות ובהר נוף, בכפר חסידים ובנתיבות, והביקוש לעיתון הפופולארי הולך וגדל משבוע לשבוע.

התדלוק בסונול משתלם, לא רק בגלל המבצעים, "גולד 95" – דלק חדש, אשר פותח ע"י חברת "סונול" בשיתוף עם חברת "לובריזול" האמריקאית, גולד 95 הוא בנזין שנבדק מחקרית עי מכון למנועים באוניברסיטת באר שבע ונמצא כי הוא מפחית את "מאמץ המנוע" ובכך חוסך בתצרוכת הבנזין. מעבר לכך: "גולד 95" חוסך לנהגים עד 30 אגורות בכל ליטר. ולבסוף, "גולד 95" מאריך את חיו של המנוע וגורם לפעילות חלקה שלו, מה שמבטיח אמינות ובטיחות בזמן הנסיעה. בתחנות הדלק של "סונול" מתדלקים ב"גולד 95" ללא כל תוספת מחיר..

אז שתהיה לכם שבת שלום, ובואו לתדלק באחת מהתחנות השומרות שבת של סונול

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בתחנה דלק מול קוקה קולה מחלקים בחינם עיתון משפחה

באמת? תאמין לי יותר שווה עיתון משפחה, וגם ששמעתי שמחיר של הבנזין שמה יותר זול מסונול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו