לפיד מתכנן לאסור השבתת הנמלים ושדה התעופה

שר האוצר יאיר לפיד חושש מכוונתו של יו"ר ההסתדרות עיני להשבית את המשק בישראל והוא מתכנן להכניס סעיף לחוק ההסדרים שיאסור להשבית את ה'שירותים החיוניים': נתב"ג, חברת החשמל והנמלים | מקורבי עיני בתגובה: הוא יצא למלחמת עולם נגדו

חוק ההסדרים ממשיך לנפק כותרות: שר האוצר יאיר לפיד מנסה לשתק את כוחו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני ולצמצם למינימום את יכולתו להשבית את המשק הישראלי.

קרא עוד:

[postim]

על פי הסעיף שנמצא בחוק ההסדרים ייאסר על הסתדרות להשבית את שדה התעופה ונמלי הים בכל מצב. על פי הבקשה, המקומות הללו הם "שירותים חיוניים" ועליהם להישאר פתוחים ונגישים כל העת.

ולא רק, בכל הקשור לסכסוכים הנוגעים לגופים אלה, על עיני ואנשיו יהיה לעבור הליך שנקרא "בוררות חובה". בתהליך משפטי מורכב ישבו אנשי ההסתדרות עם שופט וידונו בתביעות השכר של ההסתדרות לגופו של עניין.

הבורר המשפטי מצד המדינה יקבע האם הטענות של ההסתדרות מוצדקות והאם מגיע לוועדים תוספות שכר? במתכונת זו לפיד מאמין, יתכרסם מעמדו של עיני וכוחו הגדול להשבית את המשק ימוזער עד כדי שישאר ללא כל השפעה.

עוד בסעיפי הבקשה, רק במקרים של הלנת שכר או חוסר טיפול בעובדים, יוכלו להשתמש העובדים בנשק השביתה.

בחדשות 10 הצליחו לשים את ידם על שתיים מתוך שלוש החוברות של חוק ההסדרים, אולם לא כל הרפורמות פורסמו. ככל הנראה, לפיד, מנסה להחזיק את המידע הרגיש קרוב לליבו על מנת לשמור על אלמנט ההפתעה.

ומה יעשה עופר עיני במקרה שלפיד ימזער את כוחו? בסביבתו של עיני מעריכים שהבולדוזר של ההסתדרות יצא למלחמת עולם נגדו שתעלה לו ביוקר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי שנוכח לפיד שהוא ראש הממשלה בפועל חוץ מההסתדרות ששם לא יתנו לו שליטה הוא החליט השוויצער הזה להראות גם שם שליטה אבל איך אומרים, כדי ליפול צריך לעלות גבוה גבוה וכפי שנאמר "לפני שבר גאון" והוא טיפש עולה כזה גבוה גבוה כדי שיתרסק מגובה רב, יערב לו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו