מתוכננת הפגנת ענק מול לשכת הגיוס

ביוזמת עסקני 'העדה החרדית' מתוכננת הפגנת ענק מול לשכת הגיוס בראש חודש סיוון הבעל"ט | ליוזמה הצטרף מרן הגר"ש אויערבאך וכעת פועלים כדי להביא את מרנן ורבנן גדולי ישראל | מסתמנת אפשרות שמרן הגר"ע ישתתף גם הוא בעצרת החשובה

בשל גזירת הגיוס והחשש מפני פגיעה תוך כדי כרסום משמעותי בלומדי התורה החלו מגעים לארגן הפגנה המונית מול לשכת גיוס הממוקמת בשכונת "מקור ברוך" בירושלים.

קרא עוד:

[postim]

על פי התכנון, ההפגנה אמורה להתקיים בראש חודש סיוון כמחאה על הפגיעה בלומדי התורה והניסיון לכפות את אורח החיים החילוני על היהדות החרדית.

לJDN נודע כי מי שעומד מאחורי היוזמה אלו עסקני העדה החרדית שקיבלו מראשי 'העדה' אור ירוק לקיים את ההפגנה הגדולה, ויחד עם אנשי הבית ב'שערי חסד' הם מנסים להביא לעצרת את מרנן ורבנן שליט"א.

עד כה הביעו מספר רבנים ואדמורי"ם הסכמה עקרונית להשתתפות בעצרת הענק, אולם עדיין טרם התקבלה הסכמה על השתתפותם של יתר חברי מועצת גדולי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א.

עוד נודע כי יתכן וגם מרן הגר"ע יוסף שליט"א ישתתף בעצרת וזאת בשל דבריו הנוקבים שהביע במהלך השבעה על בנו בנושא גזירת הגיוס.

בינתיים לא התקבל אישור לקיום ההפגנה מצד משטרת ירושלים וזו עשויה לא לאשר את קיומה מול לשכת הגיוס.

ברקע נמשכים המגעים בבתיהם של גדולי ישראל שעד כה הורו לציבור לקיים עצרות תפילה בבתי הכנסת, לזעוק ולבקוע שערי שמיים מפני הגזירות הקשות שעומדות בפני הציבור החרדי בארץ הקודש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למען השם רק לא הקנאים יובילו את זה
הם יקלקלו את הכל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו