נתניהו מתנער מאחריות: לא אתערב בגזירות האוצר מלבד בביטחון

לפיד אינו עוצר באדום וממשיך להטיל גזירות על ימין ועל שמאל | ראש הממשלה נתניהו, שהיווה פתח של תקווה לאזרחים, מבהיר הבוקר כי לא יתערב בגזירות מלבד בקיצוץ הביטחון | סגן השר במשרד ראש הממשלה, אופיר אקוניס: "הדרך לתקציב אחראי עוד ארוכה"

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

אתמול התפרסמה ידיעה, על פיה, כך נרמז, יש בכוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לעשות למען העם הכורע בימים אלו תחת נטל גזירותיו הקשות של שר האוצר יאיר לפיד, שאינו בוחל בכל אמצעי קיצוץ שהוא נוטל לידיו בחוסר התחשבות ברוטאלי במעמד הביניים וכל שכן במעמד הנמוך.

קרא עוד:

[postim]

הרושם שהתקבל היה, כי יקום מי שיזעק וילחם את מלחמת אזרחי ישראל שמלבד מלהמתין מדי יום לגזירות חדשות ולהבין כי החור בכיס הולך וגדל נוכח דריסת התקציב והעלאת המסים, אין ביכולתם לעשות מאומה.

אתמול אמר נתניהו, השוהה בביקור בסין, כי יגיב על התקציב רק כשיחזור לארץ. גורמים באוצר הביעו חשש, כי ראש הממשלה יבטל כמה מהגזירות, על מנת להשיג את אהדת הציבור על חשבון שר האוצר. אך בשיחה לגלי צה"ל, אומר הבוקר (רביעי) נתניהו, "לא אתערב בתקציב, למעט הקיצוץ בביטחון שנותר פתוח לדיון". בכך למעשה, מזים נתניהו את הדיווחים, לפיהם בכוונתו "לרכך" את שורת העלאות המסים והקיצוצים, מעשי ידי לפיד.

ביטחון הנו המרכיב הגדול בתקציב המדינה, שהיקפו עשוי להגיע למיליארדי שקלים. לפי דברי נתניהו, לא ברור מה יהיה אופי הקיצוץ בתקציב הביטחון. הנושא צפוי להתבהר עם שובו של ראש הממשלה מביקורו בסין. יצוין כי ביטוי ראשון לגזירות ניתן למעשה כבר אמש, עם התייקרות הסיגריות בשלושה שקלים לחפיסה (בערך).

דבריו של סגן השר במשרד ראש הממשלה, אופיר אקוניס, דווקא השאירו פתח של תקווה, כשכתב בדף האישי ברשת החברתית "פייסבוק", מהו הכיוון: "משרד האוצר מוכיח שוב שהוא נדיב בהטלת גזירות על הציבור, אבל לא כל מה שפורסם היום יאושר, והדרך לתקציב אחראי עוד ארוכה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למנ שיתערב הרי הוא הכניס את לפיד כדי שיבצע עבורו עת המהלכים שהוא רצה לבצע והוא נותן לו גיבוי מלא לזה אני לא מבין למה נתניהו היה מפתח התקווה לעם הוא לפי מה שהתנהג בקדנציות הקודמות ועוד לפני זה שכהיה שר האוצר כל המטרה שלו היתה לקצץ ולקצץ ולהגדיל את רווחי החברות הגדולות ומה אתם רוצים עכשיו?????????? בחרתם בו? תאכלו!

אל תצפו מהמושחת הזה שקרא לעצמו 'טוב ליהודים', שום דבר אל תבטחו בנדיבים וק"ו בכאלו שכמותו, צריך רק לשבת וללמוד ולעזוב הרבה הבלים שיש היום גם במחנה פנימה והגיזרות יתאדו כלא היו, הם רק כמה מקלות כל המסכנים האלו שיזכרו לדיראון עולם, אבל ההנאה הכי גדולה שיש הים לכל בר דעת משלנו זה לראות איך הילדים קולטים פתאום שהחילונים שונאים אותך וכך הם שומרים מרחק יותר ויותר, מפחיד לחשוב שבזמן שהייתינו בקואלציה הקירבה הגיעה למימדים לא רצויים בלשון המעטה, לכל הפחות בדיעות כפרניות שהיום מתחדדים גם אצל צעירי הצאן, מה זה המדינה בכלל בשבילינו, למה צריך בכלל צבא? מי שומר יותר על העולם? ועוד שאלות שתמימים חשבו שהצבא שומר בכל זאת וצריך מדינה וכו', שום דבר גאר נישט, תנו לנו שלטון גלותי כמו שהיה לפני המדינה ולא שלטון "יהודי" כופר שזה הגלות הכי גרועה.
ממש מדינת חלם שמשקיעים בבית החולים מתחת לגשר… שיתחילו לתקצב את הישיבות ולא יצטרכו שום קיצוץ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture