מכה לאופוזיציה: אושר החוק להגבלת המשילות

החוק להגברת המשילות עבר בקריאה טרומית במליאת הכנסת | המצב צפוי להקשות מאוד על הסיעות הקטנות, ובהן יהדות התורה | יו"ר האופוזיציה תוקפת את הממשלה על האור הירוק שנתנה לחוק הבלתי דמוקרטי

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום את החוק שיקשה על האופוזיציה להפיל את  הממשלה- הגבלת המשילות. החוק עבר בקריאה טרומית במליאת הכנסת. 51 ח "כים הצביעו בעד, 43 התנגדו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נמנע.

קרא עוד:

[postim]

הצעת החוק, שהוגשה על ידי קבוצת חברי כנסת מישראל ביתנו, סוכמה בהסכמים הקואליציוניים בין הליכוד-ביתנו ויש עתיד, ומטרתה להקשות על האופוזיציה להפיל את הממשלה. שרת המשפטים ציפי לבני נעדרה מההצבעה על החוק, כמו אביגדור ליברמן. שר האוצר יאיר לפיד וחברי מפלגת יש עתיד הצביעו בעד.

המצב צפוי להקשות מאוד על הסיעות הקטנות, ובהן קדימה, מר"צ, יהדות התורה, חד"ש, רע"מ- תע"ל ובל"ד לשוב ולהיבחר לכנסת.

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', אמרה כי "העובדה שהממשלה נתנה אור ירוק להצעה הכוחנית והאנטי דמוקרטית של ליברמן, היא אות קלון לממשלה ובעיקר לגורמים בה המתיימרים להיות דמוקרטיים".

יו"ר מר"צ, ח"כ זהבה גלאון הגיבה לאישור החוק: "זהו מהלך דיקטטורי, של ממשלה מרושעת שסותמת את פיות האופוזיציה. במקום להתרכז בשינוי שיטת הממשל, תתרכזו בשינוי המדיניות המאפשרת גזירות כלכליות אכזריות".

"יש עתיד, התנועה והבית היהודי, הן האחראיות לכך שליברמן הוציא לפועל את המהלך הדיקטטורי שלו. הבעיה כאן היא לא ה 'משילות' אלא המושלים", הדגישה יו"ר מר"צ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סליחה על הבורות אבל האם אפשר לדעת מזה חוק המשילות?

איזה שטויות
עדיף ככה ליהדו"ת
ככה הם יתאחדו עם מפלגה אחרת ויחד יהיו מפלגה עוצמתית- בעל כורחם

העיקר חסר מן הספר… הגדרות, רבותי!

[[http://www.jdn.co.il/news/219114]] – חוק המשילות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו