170 שנה לסבא קדישא מראדושיץ • האדמו"ר יוצא להשתטח

האדמו"ר מראדושיץ ייצא אי"ה עם קבוצה מחסידיו להשתטח על ציון זקינו הסבא קדישא רבי יששכר דב מראדושיץ זי"ע, לרגל מלאות 170 שנה להסתלקותו

תכונה רבתית בקרב חסידי ואוהדי בית ראדושיץ לקראת מסע הקודש של כ"ק אדמו"ר מראדושיץ שליט"א להשתטח על ציון זקינו הסבא קדישא רבי יששכר דב מראדושיץ זי"ע לרגל יומא דהילולא ה-170 שיחול בח"י סיון הבעל"ט.

קרא עוד:

[postim]

הסבא קדישא זי"ע שכונה ע"י צדיקי דורו "בעל שם קטן" נודע כאחד מצדיקי קמאי אשר האיר את העולם בקדושתו ובצדקתו, היה מגדולי בעלי המופת והמונים נהרו למעון קדשו להתברך ולהוושע מפיו וישועות רבות אף למעלה מדרך הטבע ראו במחיצתו.

לאחר פטירתו המשיכה הנהירה ההמונית לעבר ה"אוהל" שעל מקום קבורתו, והישועות והמופתים הרבים המשיכו כבחיים חיותו, כפי שהתבטא הס"ק טרם פטירתו שיבוא עת שיבקשו ממנו ישועה ולא יקבלו מענה ויוושעו כמקדם, ונכדו הרה"ק רבי הלל מראדושיץ זי"ע, הסביר שכוונתו היתה שלאחר פטירתו יוושעו ע"י התפילה על קברו, ובפרט כשהיה המקום הומה אדם, ואלפים ורבבות גדשו את האוהל, סיפורי מופת רבים התפרסמו על הישועות ביום זה.

לפני כשלושים שנה הוקם האוהל מחדש, ושוב הפך המקום מוקד משיכה לאלפי יהודים מכל קצוות תבל, העולים לפקוד את הציון ולשפוך צקון לחשם, לאורך כל ימות השנה, ובפרט ביום היארצייט המונים גודשים את המקום, ונושעים כעבור זמן.

ועד עסקנים שע"י מוסדות ראדושיץ הפועל מזה כשלושים שנה להקים שם ושארית לשושלת הקודש, התארגנו להכין את ההמסע שירך כ-36 שעות על הצד הטוב ביותר, בשיתוף עם ארגון 'דרכי שלמה' אף הצליחו להוזיל את כרטיסי הטיסה ושאר הוצאות המסע. השמיעה המרנינה על המסע בראשות נכדו ממשיך דרכו עשתה לה כנפיים, ורבים מתדפקים לפתח עסקני המסע להצטרף למסע ולזכות להשתטח על ציון קודשו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבותי תביאו פרטים

מתי הנסיעה בדיוק?
וכמה עולה הנסיעה?

'דרכי שלמה' זה לא פרידמן ?

האם אפשר עוד להצטרף?

ווען פארט דער ראדישעצער רבי ?
דער קראלי רבי פארט האכ'ט אויפ'ן יא"צ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו