הרב דוד יוסף על הקיצוץ: "לכושי שמשחק כדורסל יש תקציב לא למקוואות"

התבטאות חריפה של הרב דוד יוסף שליט"א, בנו של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א נגד משרד האוצר ומדיניותו כלפי החרדים | "אם מדובר בתקציב לספורט, להביא כמה כושים שישחקו כדורסל יש כסף בשפע, אין קיצוצים" | ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, זכה דווקא לשבחים

בנו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א מתבטא בצורה קיצונית על הקיצוצים בתקציב. הוא מאשים את משרד האוצר בגזענות כלפי דברים שבקדושה. "אם מדובר בתקציב לספורט, להביא כמה כושים שישחקו כדורסל, יש כסף בשפע, אין קיצוצים. אבל כשמדובר בתקציב לבתי כנסיות, למקוואות טהרה, אין שום דבר", כך אמר הרב דוד יוסף שליט"א בחנוכת מקווה מפואר בשכונת הר נוף בירושלים.

קרא עוד:

[postim]

בנו של מרן הביע תקווה שתהיה התערבות משמים לכל התנהלות משרדי הממשלה – "התקופה הקשה הזו תעבור במהרה".

עוד הוסיף הרב, "אנחנו נמצאים במצוקה קשה, אצלם אנחנו אזרחים סוג ד'. יהודי דתי לא יכול לחיות בלי מקווה, אז שלא יחיה! לא אכפת להם מהדברים הללו".

אל מול הנזיפות למשרד האוצר, העריף הרב יוסף מחמאות רבות על ראשו של ראש העיר ניר ברקת שהסיר את הלוט מעל שלט הכניסה למקווה.

ברקת התכבד בנאום בפני הפמליה ואמר, "לא כל יום יוצא לחנוך מקווה טהרה בהיקפים שכאלה, הכי גדול בירושלים", המשיך, "עלות מקווה הטהרה, סך של ארבעה עשר מיליון שקלים וחצי, כמעט שלושה עשר מיליון מתוכם הגיעו מהעירייה".

ברקת התגאה כי בקדנציה שלו הזרים כספים רבים יותר מראש העיר הקודם לופוליאנסקי, שלטענתו השקיע עשרים וארבעה מיליוני שקלים במבני דת – מול שמונים ושבעה מיליוני שקלים בזמן כהונתו.

"מדובר בהשקעה של כמעט פי שלושה", אמר ברקת ורמז על תמיכה אפשרית של הציבור החרדי בבחירות המקומיות בעתיד: "אני מקווה שנוכל להמשיך ולפעול ביחד גם בהמשך ושנמשיך לזכות לבנות את ירושלים עיר הקודש", ציין ברקת וחתם את נאומו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הייתי סובר שרשעים עוקרי תורה יהי מוכן ליתן ממון לקיום תורה מתי תשכלי ויבון שדברי קדשי שנשמע מפי הגה"ק מסאטמאר בעל דברי יואל זי"ע הן הם תורת משה וזאת התורה לא תהיה מחלפת ח"ו ומי שאינה מיבן זאת מעצמו כהיום יום הרי הוא בגדר עיניהם להם ולא יראו

כל אחד ישמע לרבותיו

אבקש מאד מהמערכת לתת להגיב אפילו דברים שלא תואם קנאות
אדרבה מי שיש לו תשובה שיפרוך אותי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו