מנהל משרדי 'העדה' • הרה"ח יעקב מאיר קוביטשעק ז"ל

המונים ליוו בשעות הצהריים את המנוח משיירי תלמידי מהרי"ץ דושינסקיא | ניהל במשך שנים רבות את משרדי העדה החרדית | נטמן בהר הזיתים.

בירושלים נפטר הבוקר (ראשון) הרה"ח רבי יעקב מאיר קוביטשעק זצ"ל מי שניהל את משרדי העדה החרדית ומוכר לאלפים בעקבות היותו הרושם במשרדי הרישום הנישואין של 'העדה'.

רבי יעקב מאיר נולד לאביו הרב החסיד רבי אהרן משה זצ"ל מבתי אונגרין והיה תלמיד מובהק למרא דאתרא ירושלים הגה"ק מהרי"ץ דושינסקיא זי"ע, מעל חמישים שנה היה איש על העדה בניהול משרדי העדה החרדית ונאמן ביתם של רבני וחברי ביד"צ העדה החרדית, כמו"כ שימש כגבאי ביהמ"ד 'חסידים' בשכונת בתי אונגרין.

כל ימיו דבק באדמו"רי בית דושינסקיא כ"ק אדמור מהרי"מ זצ"ל ויבלחט"א בנו האדמו"ר שליט"א, את בניו שלח להתחנך במוסדות דושינסקיא, ואלה צמחו לגאון ולתפארת בית ישראל, מהם מרביצי תורה ויושבים על מדין.

בשבועות האחרונים חלה ולפני כשבועיים איבד את הכרתו, בשעות הבוקר (א) החזיר את נשמתו ליוצרה במעמד בניו החשובים שליט"א, בנו הרב אשר קןביטשעק משמש כר"מ בישיבת בית יוסף צבי דושינסקיא בירושלים.

יצוין כי מחר בערב (שני) צפויה להתקיים שמחת נישואי נכדו בן בנו הרב יוסף צבי הי"ו.

הלוויתו יצאה בשעה 13:30, מבית המדרש הגדול היכל מהרי"ץ דושיסנקיא ברח' שמואל הנביא 52 להר הזיתים שם נטמן, מאות חסידי דושינסקיא ובראשם כ"ק אדמו"ר מדושנסקיא ורבני הבד"ץ שליט"א ליווהו בדרכן האחרונה.

ת.נ.צ.ב.ה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו