נגמרה הסוללה: בטר פלייס פושטת רגל סופית

החברה המפעילה את מיזם הרכב החשמלי שנחשב לבשורה גדולה עד לפני תקופה קצרה, הגישה הבוקר בקשה לפירוק בבית המשפט | זה קרה לאחר שבעל השליטה בחברה, החברה לישראל של עידן עופר, החליטה שלא להמשיך ולהשקיע בה

הודעה יבשה שפרסמה חברה לישראל הבוקר, שמה קץ לגל של שמועות שפשט בעולם ביומים האחרונים והכריע סופית: בטר פלייס, חברת העתיד שהקים יזם ישראלי צעיר בשם שי אגסי, חדלה מלתפקד כחברה עצמאית והיא תנוהל מהיום והלאה על ידי מפרק שימנה לה בית המשפט. בכך נסתם הגולל על התקווה הגדולה של ענף הרכב החשמלי, שביקש לשנות את ענף הרכב העולמי ולבטל את התלות של מדינות העולם בנפט הערבי. המיזם סבל מקשיי התחלה שונים עליהם לא הצליח לגבור וכעת, באופן רשמי, הוכרז על גוויעתו של המיזם שמעולם לא הצליח להתרומם.

קרא עוד:

[postim]

בהודעה שפורסמה נאמר, כי דירקטוריון החברה החליט הבוקר, בהמשך להחלטת ועדת הביקורת מיום 19 במאי 2013, שלא להשתתף בסבב השקעה שהציעה בטר פלייס למשקיעים. כפי שנמסר לחברה, מכיוון שלא נמצאו משקיעים הנכונים להשתתף בסכום משמעותי בסבב השקעה נוסף בבטר פלייס, בטר פלייס תגיש בהקדם לבית המשפט בקשה לפירוקה.

הבקשה כמובן צפויה להתקבל, שכן אין תחליף אחר לניהולה של החברה, ועתידם של בעלי הרכבים שנרכשו מאת החברה, ואשר תלויים בעמדות ה הטענה המועלות על ידה, לוט בערפל. הרוכשים לא יודעים כיצד ימשיכו לנהוג ברכב שתחנות להחלפת הסוללה שלו – כלי חיוני לנסיעה ארוכת טווח – תפסקנה לפעול לאחר שלא יהיה מי שימשיך להפעיל אותן.

חברות ליסינג שמכרו רכבים ללקוחותיהם צפויות להתמודד מול הלקוחות ולהציע להם פתרונות אחרים, אך אלו שרכשו את כלי הרכב החשמלי ישירות מהחברה, יעמדו בפני שוקת שבורה. הם יוכלו אומנם להמשיך ולנוע ברחבי העיר לאחר שסוללת הרכב תוטען בעמדת ההטענה הביתית שהותקנה לכל אחד מהם, אך זו מספיקה לנסיעה של 100 ק"מ לערך, מה שהופך את הנסיעה הבינעירונית לבלתי אפשרית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו