ליברמן: "לחיזבאללה יש יכולת לפגוע בכל מקום בישראל"

ליברמן התייחס היום לאיומים על ישראל מכיוון סוריה אירן ולבנון. הוא הצהיר כי "לחיזבאללה יש נשק שיכול לפגוע בכל מקום בישראל" | על הדיווחים כי אסד משתמש בנשק כימי. "אין יותר שאלה האם אסד השתמש בנשק כימי", אמר ליברמן.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום לאיומים על ישראל מכיוון סוריה אירן ולבנון. הוא הצהיר כי הציר הרדיקאלי חצה את כל הקווים האדומים ואמר כי "לחיזבאללה יש נשק שיכול לפגוע בכל מקום בישראל".

קרא עוד:

[postim]‬‏

הוא פנה גם אל הזירה הסורית והתייחס לדיווחים על השימוש של המשטר בנשק כימי. "אין יותר שאלה האם אסד השתמש בנשק כימי", אמר ליברמן. הוא סיפר על ידיעות המתקבלות כי בכוונת האו"ם לפנות משקיפים מרמת הגולן.

"מה שנחוץ עכשיו בעת הזאת הוא כושר החלטה, נחישות והחלטיות", קרא יו"ר ועדת החוץ והביטחון. מלבד איומי חיזבאללה התייחס גם לאיום האירני והתריע מפני המרוץ אל הגרעין. "אירן רצה בקצב מטורף לקראת פצצת אטום", אמר.

במקביל הגיע הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ הגיע לוועדת החוץ והביטחון כדי לתת סקירה על היערכות צה"ל. הוא צפוי גם להציג קיצוץ באימונים של חיילי צה"ל בשל הצמצום בתקציב הביטחון.
יצוין כי בשבוע שעבר התייחס הרמטכ"ל לאיומים מכיוון סוריה והזהיר את אסד מהשלכות של הסלמה בגולן. "אנחנו לא נרשה שמרחב רמת הגולן יהפוך להיות מרחב נוח לאסד", אמר גנץ לאחר שהצבא הסורי ירה במכוון לעבר רכב בגולן, "אם הוא ידרדר את רמת הגולן הוא יצטרך לשאת בתוצאות של העניין".

יחד עם האיומים מתמודדים בצה"ל עם ההחלטה שהתקבלה על קיצוץ בתקציב הביטחון. הקבינט המדיני-ביטחוני אישר החודש קיצוץ של 3 מיליארד שקלים בתקציב, קיצוץ מתון מהקיצוץ שתוכנן של 4 מיליארד שקלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו