הסתיים השידור החי מחנוכת הבית לביהמ"ד אלכסנדר בברכפלד

חסידי אלכסנדר חוגגים בשעות אלו את חנוכת בית החסידים החדש 'בית אלטר מרדכי' בשכונת ברכפלד - מודיעין עילית בראשות כ"ק אדמו"ר מאלכסנדר שליט"א | JDN מעביר בשידור חי את המעמד

השידור מועבר באמצעות חברת שרלייב

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני הראשון, לא ר-ו-א-י-ם……..:) 🙂

למה באמת לא רואים.
אני ממונסי

רואים מצוין תודה רבה לאתר המהולל והמשובח
חן חן חן

גם אני כמובן לא רואה

לא רואים, למה???

רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!! רואים !!!

רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!! רואים !!! לא רואים !!!

גם אני ראיתי ונהניתי, חן חן.

ארוע יפה ומרגש!
כל הכבוד לקהילת אלכסנדר בברכפלד שהצליחו להרים ארוע מאורגן למופת!!! (שחסידויות גדולות יכולים ללמוד עוד על כך…)

ארוע יפה ומרגש!!!
כל הכבוד לקהילת אלכסנדר בברכפלד שהצליחו להרים ארוע מאורגן למופת!!! (שחסידויות גדולות יכולים ללמוד עוד על כך…)

ארוע מושלם!!!
כל הכבוד עלו והצליחו!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו