הבית היהודי מנע מהפכה בתחום הגיור

חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן יאפשר לכל רב עיר לגייר מבלי להיות תלוי בסמכות נשיא בית הדין הגדול | הודעת הבית היהודי כי יתנגדו לחוק גרמה למשיכתו | המפלגות החרדיות עוקבות בדאגה

שוב עימות בין התנועה לבית היהודי. ועדת השרים לחקיקה בראשותה של שרת המשפטים ציפי ליבני (התנועה), הייתה אמורה לדון היום בהצעת חוק בנושא הגיור של ח"כ אלעזר שטרן, חבר מפלגתה. אולם ברגע האחרון נמשכה ההצעה, זאת משום שבתנועה חוששים מעימות נוסף עם מפלגת הבית היהודי.

קרא עוד:

[postim]

לפי הצעת החוק של שטרן, יוכל כל רב עיר להקים בית דין מיוחד לגיור, מבלי להיות תלוי בסמכותו של נשיא בית הדין הרבני הגדול.  כיום, כל גיור בישראל מותנה בחתימה של נשיא בית הדין הרבני המצב כיום יוצר קושי רב למתגייר. שטרן מבקש להקל על המתגייר.

שטרן  הבין  שבבית היהודי צפויים להטיל על הצעת החוק שלו וטו, ולכן בעצה אחת עם יו"ר המפלגה החליט למשוך את ההצעה באופן זמני, במטרה לנסות ולהגיע להסכמות.

במפלגות החרדיות רואים בדאגה את הנעשה בימים האחרונים בממשלת נתניהו חברי כנסת חרדים אמרו לJDN :"הנה ההוכחה לממשלת השמד". לדברי חברי הכנסת ממשלת נתניהו פוגעת בכל היקר והקדוש לעם ישראל ואת נזקיה ייקח  זמן רב לתקן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו