קולות אמריקאים: פוטין הוא סוכן ק.ג.ב סובייטי זקן

היחסים בין ארה"ב לרוסיה בתהליך הדרדרות | מלבד אי ההבנות בעניין הסורי, נוספה פרשת המדליף | סנואודן הגיע לרוסיה המסרבת להסגירו

כאילו שהמתיחות בין רוסיה לארה"ב אינה גדולה מספיק בעקבות הקשיים להגיע להבנות על המתרחש בסוריה, נוספה עכשיו פרשיה נוספת, הימצאותו של אדוארד סנואודן, המדליף האמריקאי מפרשת האזנות הסתר של הממשל באמריקה.

קרא עוד:

[postim]

בשבוע הבא, לאחר שיבקר בימים הקרובים בישראל, צפוי שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, להיפגש עם עמיתו הרוסי לברוב, כדי לדון בנעשה בדמשק. עד אז, אולי יצליחו בבית הלבן ובקרמלין להגיע להבנות. אמש הודיע סגן שר החוץ הרוסי, גנדי גטילוב, כי השיחות עם וושינגטון בנוגע לקיום הוועידה בז'נבה הסתיימו, שוב, ללא כל הסכמות. על פי גטילוב, בדיונים אמש הצדדים לא הצליחו להגיע להחלטה באשר לגוף אחד שייצג את האופוזיציה הסורית, או במעורבותה של איראן בשיחות.

ובתוך כך, אישר אמש פוטין את העובדה כי המדליף שוהה בארצו וכי לא יגרשו, אלא יאפשר לו לטוס להיכן שיבחר. קטלין היידן, דוברת היועץ לביטחון לאומי בממשל האמריקני, אמרה אמש כי לרוסיה יש בסיס חוקי מוחלט לגרש את סנואודן מארצה, ודרשה ממנה לסלק אותו באופן מיידי, ללא כל דיחוי.

בראיון ל- CNN תקף הסנאטור מקיין את רוסיה: "המצב הנוכחי מזכיר את ימי המלחמה הקרה. אנחנו צריכים להתחיל להתייחס לוולדימיר פוטין כפי שהוא – סוכן ק.ג.ב סובייטי זקן שחולם על הימים של האימפריה הרוסית". עוד הוסיף מקיין, "פוטין ממשיך לתקוע אצבע בעינינו בכל עניין שהוא יכול".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו, גוג ומגוג מתקרב.
חבר'ה להתכונן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו