כתב אישום ומעצר לאב ל-12 בעילת שמירה על קו המהדרין

שלמה פוקס, האברך שהעיר לחיילת בקו 49 שלא להפר את הנהגת המהדרין באוטובוס ואב ל-12 ילדים, שוחרר רק בערבות של 30 אלף שקלים, ובתוך יממה כבר הוגש נגדו כתב אישום שערורייתי

סאגת קו 49 נמשכת: המשטרה הפועלת בחסות ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי אינה שוקטת על שמריה, וכתב אישום שערורייתי המאשים את שלמה פוקס ב'הטרדה' הוגש בתוך פחות מיממה. הטווח בין ביצוע פשע לבין מועד הגשת כתב אישום נגד מואשמים ברצח, להבדיל, יכול להגיע גם לכמה חודשים ויותר. כאן הוגש כתב האישום בתוך פחות מעשרים וארבע שעות.

קרא עוד בJDN:

[postim]

שלמה פוקס הינו האברך שהעיר לחיילת מטלון שלא להגיע לחלק הקדמי של האוטובוס, לאחר שזו תכננה פרובוקציה מכוונת על ה'קו של הדתיים', כפי שמוכח מעדויות כתובות של החיילת ימים לפני כן. בעקבות הערתו לחיילת נלקח פוקס באופן פתאומי למעצר שנוגד את נהלי המשטרה, והיום, גם הוגש נגדו כתב אישום שערורייתי ומקומם: "הטרדה". 

"על רקע התופעה המתגברת של מידור נשים ופגיעה בנשים שאינן מסכימות עם מידורן שהופכת להיות תופעה מתגברת על עצמה ומתרחבת, אני סבורה כי מתקיימת עילה של מסוכנות שכן החרפת התופעה מסוכנת לחברה הדמוקרטית כאשר היא נעשית בכפייה", כתבה השופטת בהחלטה. גם נציגות המשטרה טענה בדיון כי "לא ניתן לראות את האירוע כמקרה בודד העומד בוואקום".

פוקס למעשה מועמד כנתבע ייצוגי במשפט ראווה שבו עומדת המדינה כולה מול הציבור החרדי. נקל לראות כי לא הוא ולא דבריו הם נושא התביעה, שעליה, לעת עתה, משלמים ביוקר שניים עשר ילדיו ובני משפחתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו