טרגדיה בקראון הייטס: הפעוט זאב אריה גליק ז"ל

הפעוט טבע בבוקר יום השבת בבריכה בקעמפ של חסידי חב"ד מקראון הייטס בהרי הקטסקילס, משם הוטס במסוק במצב קריטי | אמש השיב את נשמתו בגיל 22 חודשים | בשעה זו מסע הלוויה

ביום שני דיווחנו על מספר אסונות שאירעו ביום שישי ובשבת ברחבי הקעמפים בהרי הקטסקילס, אחד הנפגעים היה הפעוט זאב אריה גליק ז"ל שטבע בבריכה במחנה הקיץ 'וועלספרינגס' הסמוכה למונטסילו.

קרא עוד:

[postim]

היה זה בבוקר יום השבת, הפעוט כמעט בן השנתיים, השתחל מעבר לגדר המקיפה את הבריכה שהיתה סגורה לרחצה מפאת קדושת השבת, יחד עם אחיו בן ה-3, לפתע מעד הפעוט אל קרקעית הבריכה, האח המבועת מיהר אל בית הנופש להזעיק את אמו שפתחה בצרחות ויללות שבר, מתפללים מקומיים שהיו בעת קריאת התורה מיהרו החוצה לשמע קולות השבר, כונני 'הצלה' חילצו את הפעוט ללא דופק וללא הכרה, לאחר ביצעו בו פעולות החייאה ממושכת הצליחו להחזיר את נשימתו.

אל המקום הוזעק מסוק שהעביר את הפעוט במצב קריטי לבית החולים ווסצ'סטר, שם נאבקו הרופאים על חייו,  עם ישראל העתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה, וגם נוסף לו השם 'חיים'.

למגינת כל לב השיב את נשמתו לבוראה אמש בשעת ליל, שוד ושבר בקרב קהילת חסידי חב"ד בקראון הייטס, שהפעוט הוא בן למשפחה תושבת השכונה.

אביו הוא ר' זלמן גליק בנו של הרב החסיד אברהם גליק הי"ו ממלבורן אוסטרליה, לבני הזוג שתי בנות ובן נוסף.

בשעה זו נערך מסע הלוויה ברחובות קראון הייטס.

יהי רצון שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי שתקנו את זה גם את התגובה שלך לא צריך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו