ושבו בנים לגבולם: למעלה מ-400 מבני הפלשמורה עלו היום לישראל

מדובר בטיסת העולים האחרונה במסגרת מבצע "כנפי יונה" • העולים הגיעו בשני מטוסים שאורגנו ע"י הסוכנות היהודית במאדיס אבבה, בירת אתיופיה • המונים קיבלו את פניהם בנתב"ג

אל נמל התעופה בן גוריון שבלוד, הגיעו היום המונים מבני הפלשמורה לקבל את בני משפחותיהם שנחתו בישראל, בטיסת העולים האחרונה של מבצע "כנפי יונה", את המבצע יזמה הסוכנות היהודית.

קרא עוד:

[postim]

לכבודם של 450 העולים שהגיעו לישראל בשני מטוסים, שאורגנו ע"י הסוכנות היהודית במאדיס אבבה (בירת אתיופיה), פתחו את טרמינל 1 בנתב"ג, שיועד כולו לקליטת העולים בעליה זו. העולים הגיע היישר מגונדר, מקום מגוריהם מזה שנים רבות. הגעתם מתרחשת לאחר שנים רבות של ציפייה ומאבקים ממושכים מול הממשלה. "לא ראינו אותם 20 שנה", נשמע צועק אחד מבני המשפחות, שהתרגש עד דמעות כאשר אמו ושני אחיו עברו את מעבר הגבולות.

בזאת הסתיים מבצע "כנפי יונה", במסגרתו הגיעו כ- 7000 עולים לארץ. במהלך שנות המבצע בדקה הממשלה את זכאותם של 7864 בני הפלשמורה, לעלות לארץ שכן הם צאצאים של זרע ישראל מצד אמם שעוברים תהליך השבה ליהדות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פלשמורה עם צלב על המצח, יהודים? בדיקה גנטית מאששת את הקביעה של הסוכנות היהודית ,הידועה כמעלת גויים לארץ ? בכל מקרה הם חייבים בגיור [לא לחומרה] כדין מי שעזב את הדת ,ורוצה לשוב אליה .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו