צו גאסט און אר"י? מבצעים מיוחדים לתושבי חו"ל ברשת ברודווי

תושב חו"ל ומבקר בארץ? שווה לך להיכנס לרשת ההלבשה החסידית המובילה "ברודווי" | החזרים של 40 אחוז | המבצע עד סוכות בכל רשת ברודווי

רשת ההלבשה החסידית היוקרתית ברודווי יוצאים השבוע במבצע מטורף לאורחים שהגיעו מחו"ל לארה"ק. במסגרת המבצע יזכו האורחים להנחה מיוחדת של 40 אחוזים על כל קולקציית ברודווי, יצוין שההנחה הינה עקב ההטבה המיוחדת של החזרי מע"מ לתיירים שניתן לקבל אך ורק ברשת ההלבשה החסידית ברודווי.

רשת ברודווי מוכרת כרשת ההלבשה חסידית המובילה בשנים האחרונות המציעה למכירה מגוון רחב של בקיטשעס, חליפות וחלאטים מכל הסוגים ובכל המידות. וכן מחלקה מיוחדת להלבשה כללית.

הרשת אף פיתחה בעקיטשע ייחודית המשווקת ברשת בבלעדיות. מדובר בסדרת בעקשיטשעס במגוון דוגמאות חדישות, עם בטנה מלאה וחצי בטנה הנארג מבד ייחודי עם צפיפות גבוהה במיוחד המבטיחה אורך חיים ארוכה ביותר למוצר, יצוין שהבד מותאם גם לכל מזג אוויר ולנוחות מרבית.

רשת ההלבשה החסידית היוקרתית ברודווי הפופולרית והמוכרת בכל הקהילות החסידיות בארץ, יוצאת כעת כאמור עם מבצע מטורף ובלעדי במיוחד לתושבי חו"ל שמתארחים כעת בארץ לרגל הימים הנוראים.

מצורפת כאן גם מודעה עם מחירון בה מופיעים המחירים הרגילים והמחירים לאחר הנחה של 30 אחוז לה זכאים כלל הציבור, ותושבי חו"ל זכאים להנחה נוספת של עוד 10 אחוז שהינו מהחזר המע"מ.

יצוין שהמבצע המיוחד הינו עד לסוכות בלבד!

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד להם!

ואגב: יש להם באמת סחורה יפה ואיכותית במחירים הכי זולים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו