ביתר עילית: חיים ויסברג הגיש מועמדות מול רובינשטיין

למרות שראש העיר המכהן ר' מאיר רובישנטיין לוקח את הבחירות על פי כל התחזיות, הגיש אתמול חיים ויסברג חסיד קרלין את מועמדותו לראשות העיר מול רובינשטיין.

חיים ויסברג, איש ציבור מוכר בביתר עילית ומי ששימש במשך שנים כמנהל הלשכה לפניות הציבור של אגודת ישראל בירושלים, הגיש הבוקר את מועמדותו לתפקיד ראש עיריית ביתר עילית ואת רשימת סיעת יחד למועצת העיר שהוא עומד בראשה. בכך שם ויסברג קץ לשמועות שהופצו על ידי מקורביו של מאיר רובינשטיין, לפיהן, יועמד רובינשטיין כמועמד יחיד לתפקיד ראש העיר, ללא מתחרים, ובאופן זה תישלל מתושבי העיר זכות הבחירה שלהם.

קרא עוד:

[postim]

עם הגשת מועמדותו אמר ויסברג כי ״לתושבי ביתר עילית מגיעה הזכות לבחור את ראש העיר המועדף עליהם. הבטחתי להעניק להם את הזכות הזאת, והבוקר קיימתי את הבטחתי״.

ויסברג, חסיד קרלין בן 55, תושב ביתר עילית, אב לשמונה ילדים וסב לשמונה-עשר נכדים (כ״י) – כולם תושבי ביתר – סיפר כי הגיש את מועמדותו ״למרות הלחצים הרבים והתחבולות הרבות שניסו להפעיל עליי במטרה שלא ארוץ. עשיתי את זה משום שאני מאמין שהגיע הזמן להחזיר את העיר שלנו לתושבים הנפלאים שלה. בין היתר, בכדי שהילדים שלנו ילמדו במבנים נורמליים ולא באתרי קרוואנים מאולתרים בצפיפות נוראה, וזוהי רק דוגמה אחת, כמובן״.

סיעת יחד למועצת העיר שויסברג עומד בראשה בנויה מנציגים מהקהילות הגדולות והחשובות בעיר. במקום השני ברשימת הסיעה הוצב יצחק כהן, נציג הקהילה הספרדית, במקום השלישי הוצב אלחנן ביטון, חסיד חב״ד, ובמקומות הרביעי והחמישי הוצבו מוטי קנלסקי ויוסי מורגנשטרן, נציגים כלל חסידיים.

נכון להבוקר, כל העיתונאים והפרשנים מנבאים נצחון מוחץ לראש העיר המכהן הרב מאיר רובינשטיין המתמודד מטעם סייעת 'שלומי אמונים', שזוכה לאהדת התושבים לאור הקדנציה הנפלאה שהעביר תוך אחווה שלום ורעות עם כלל הקהילות והחוגים, ש"ס וחב"ד הביעו תמיכה פומבית ברובינשטיין, כן גם כלל גדולי ישראל מכל העדות והחוגים שצפויים לקראת הבחירות לחתום על תמיכה בראש העיר המכהן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם כבודו יבטיח בחתימה לציבור תושבי ביתר להמשיך כל שנה ושנה לתקצוב בלי תירוצים תקציב מוכבד לכוללים כמו פינדרוס וגרליץ אז יש לכם סכוי גדולה להצליח לרשאות העיר

ש"ס לא תומכים ברובינשטיין בגלל הסכסוך עם פורוש באלעד

זכור לי שלאחרונה פרסמו במגזין זמן על אדם ששבר שיא וישן למעלה מ60 ימים ברצף!!! תחשבו רק כמה זמן הוא היה יכול לחלום!
אז נראה לי שאפשר לומר על חיים וויסברג שהוא אמנם לא יושן 60 יום ברצף אבל הוא חולם בהקיץ כמו אדם שישן 60 יום ברצף!נקודה!!!
בקיצע'ר ער שלאפט גוט !!!
צריך לשאול אותו האם הוא אמר ביוה"כ את התפילה שאחרי ברכת כנהים רבונו של עולם אני שלך וחלומותי שלך… לי בכל אופן נראה שהוא לא כ"כ כיוון

גם אם אתה מאד רוצה שכך יהיה זה לא קרה ולא קורה ולא יקרה !נקודה

זה הכל קומבינה של שלומי אמונים ! ! !

התמיכה בכוללים זה יהיה הצלחה של הבחירות
יתקיים אסיפה בין הראש הכוללים בעיר נגד כל חברים בעירייה על שלא כתוב בהסכמים שלהם על תמיכה בכוללים כמו שהיה בעיר יותר מחמש עשרה שנים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו