מפת העדכונים השוטפים להגשת הרשימות לבחירות המוניציפאליות

הרשימות לבחירות המוניציפאליות :
הרב בועז נקי ממקורבי מרן הרב שמואל אויערבך ,אומר בראיון לקול חי כי: "נתנו ל'קד' את המקום השני במודיעין עילית. קשה להבין מדוע הם רצים לבד. מאמין שהערפל ישקע תוך ימים ספורים. לא יודע למה בבני ברק קד הלכה עם יהדות התורה ולא איתנו" רשימת בני תורה.
בבית שמש: ניסיון של הרגע האחרון לצלם את המצב הקיים ולא לתת יד לפילוג. אנשי בעלזא ושלומי אמונים במשא ומתן של הרגע האחרון.
בירושלים: רשימת יהדות התורה המשותפת לדגל התורה ואגודת ישראל. הרכב הרשימה: יצחק פינדרוס, יוסי דייטש, ישראל קלרמן, יוחנן וייצמן, מיכל הלברשטם, אליעזר ראוכברגר, יעקב הלפרין, שלמה רוזנשטיין ומשה גורא.
הוגשה רשימה מאוחדת ביהדות התורה בבני ברק. ברשימה: אגודת ישראל, דגל התורה וקד. בראש הרשימה חנוך זייברט ושני הוא אברהם רובינשטיין. ובשלישי מנחם אייזנברג. ישראל פרידמן מבעלזא נשאר על חשבון דגל התורה. האות שתלווה את הרשימה היא ג'.
בגבעת זאב הוגשה רשימת יהדות התורה ללא ש"ס.
באלעד הוגשה רשימת ש"ס, בראשה הוצב צוריאל קריספל. גם רשימת יהדות התורה הוגשה, בראשה יעמוד אבי שטרן, משה ברדוגו, שמואל גרוסברד וירוחם טורנר.
בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית הוגשו רשימות בני תורה. בראש הרשימה בירושלים הוצב חיים אפשטיין.

בירושלים הוגשה רשימה בשם "הבית היהודי המפד"ל החדשה, בראשה יוצב שמואל שקדי ואריה קינג. יוני יוסף לא יתמודד ברשימה זו. רשימת 'הבית היהודי המפד"ל החדשה' תתמוך במשה ליאון לראשות העיר, מול 'הבית היהודי' של נפתלי בנט שתתמוך ככל הנראה בברקת.
במודיעין עילית הוגשה רשימת ש"ס, בראשות אבנר עמאר וגולן חסידים.
בקרית גת הוצגה רשימה מאוחדת לאגודת ישראל וש"ס.
בפתח תקוה הוגשה רשימה לגור ויהדות התורה, ונציג שלומי אמונים נשאר מחוץ לרשימה. מטעם ש"ס גם הפעם מוצב בראש רשימת ש"ס סגן ראש העיר המכהן אוריאל בוסו.
.כאן בקול חי, נמשיך לעדכן כל העת על כל ההתפתחויות והעדכונים, במשדר המיוחד ובזירה מקומית באתר קול חי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה כל העידכונים?
תביאו עוד עידכונים מכל הארץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו