נתיבות: התלכדות בציבור החרדי סביב מועמדותו של אייל מסיקה לראשות העיר

רב הקהילה החרדית הרה"ג דנון דנין הכריז אמש בכנס גדול בהשתתפות מאות אברכים כי חובה לשמוע לדעת רבותינו ולהצביע עבור אייל מסיקה השומר שבת • בנוסף לחוגים החרדיים - גם 'הבית היהודי' הודיעה על תמיכתה

חיזוק משמעותי למועמדותו של אייל מסיקה, המתמודד לראשות העיר נתיבות, הזוכה בימים האחרונים לחיזוקים משמעותיים, לאחר שקהילות וחוגים חרדיים רבים נוספים המתגוררים בעיר, הודיעו על תמיכתם במסיקה.

קרא עוד:

[postim]

אמש (ה') נערך כנס חיזוק לבני התורה תושבי העיר באולמי 'אוהל מרים' בנתיבות, לקראת זמן חורף הבעל"ט. במהלך הכנס נשא רב הקהילה החרדית בנתיבות, הרה"ג דנון דנין, דברי חיזוק לכלל המשתתפים, בהם ייחד דברים על חובת השעה בימים אלו, לקראת הבחירות הממשמשות ובאות. הרב דנון הודיע בכנס על תמיכה רשמית באייל מסיקה לראשות העיר, בהתלכדות כל בני התורה. " חובה עלינו לחזק את לומדי התורה והקהילה כדעת רבותינו ולהצביע לאייל מסיקה לראשות העיר ולמועצת העיר לרשימת שס"ג. התייעצתי עם גדולי ישראל שהורו לי לתמוך באייל מסיקה השומר שבת", ציין הרב דנון בדבריו.

לאחריו נשא דברים הרב עמוס גאוטה מרבני נתיבות: " אנו בני התורה צריכים לציית לרבותינו גדולי ומאורי הדור שקראו להצביע לאייל מסיקה לראשות העיר. מסיקה יתן שווה בשווה לכלל הקהילות ויפסיק את הקיפוח והאפליה שיש כיום בעיר למגזרים שונים. הכל מגיע לנו בדין ולא בחסד".

במעמד השתתפו: הרבנים הגאונים וראשי הכוללים בעיר: הרב דנון דנין, הרב עמוס גאוטה, הרב משה אבוחצירא, הרב דוד פורטל, הרב עודד שמואלי, הרב אליעזר בוכריס, הרב אבנר בטיט, הרב יניב דהן, הרב יעקב תורג'מן והרב ציון קדוש.

יצוין, כי בימים האחרונים, מאז הוקם מטה 'בני תורה' הפועל במרץ לקידום מועמדותו של מסיקה, נערכו מאות כנסים, חוגי-בית ושיחות אחד על-אחד, של החרדים הרבים החברים במטה, החפצים להביא לבחירתו של מסיקה לראשות העיר.

בנוסף לחוגים החרדיים, חיזוק נוסף למועמדותו קיבל מסיקה ממפלגת 'הבית היהודי', הן הארצית והן זו המקומית, שהודיעה כי היא תומכת במסיקה לראשות העיר.

תושבים חרדיים שפנו השבוע לרבני העיר החרדיים, לשאול אותם בדבר שיתוף הפעולה עם 'הבית היהודי', נענו כי הוראתם של גדולי ישראל, היא לבחון כל מקרה לגופו. "בבחירות הארציות אכן נעשה נתק בין יהדות התורה וש"ס לבית היהודי מסיבות שונות, אך בכל נושא אחר גדולי ישראל בוחנים כל מקרה לגופו, וגם בנתיבות העניקו למהלך החשוב את ברכתם", נענו הרבנים.

נתיבות בחירות5

נתיבות בחירות6

נתיבות בחירות1

נתיבות בחירות2

נתיבות בחירות3

נתיבות בחירות4

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קהילת בני התורה הליטאית בראשות רב הקהילה החרדית הרה"ג ר' שמואל מונטג שליט"א תומכים חד משמעית ביחיאל זוהר לראשות העיר. האם זה נקרא 'התלכדות בציבור החרדי סביב מועמדותו של אייל מסיקה לראשות העיר' כלשון הכותרת.
מדוע אתם מטעים את הציבור?

בס"ד
גם הרב יורם אברג'ל שליט"א, שקהילתו מונה אלפי אנשים תומך בראש העיר מר יחיאל זוהר!

עד לרגע זה לא שמענו מה דעתו של ראש הישיבה הגר"א לוי שליט"א. מי שיודע שיכתוב בבקשה.

תגובתו תהיה בוודאי יחיאל זוהר הוא לא ירה לעצמו ברגליים

הלוי לוי חתום על מכתב תמיכה ביחיאל
בסך הכל שני באבות תומכים במסיקה
יחיאל תמכך בחרדים יותר מלכל מגזר אחר בעיר
הכתבה נערכה ע"י אנשיו של הרנטגן מלאה שקרים וסילופים

יחיאל זוהר לוקח כ60 אחוז תיזכרו טוב טוב תפילת צדיקים לא חוזרים רקם .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו