מסע הלווית הגר"ע צפוי להתחיל בשעה 18:00 בישיבת פורת יוסף

רבבות אלפים צפויים להגיע מכל רחבי הארץ כדי לחלוק את הכבוד האחרון, להאי צדיק קדוש וטהור עמוד צלותהון דישראל, שריד לדור דעה, ולבוא להשתתף במסע הלוויתו של נשיא מועצת החכמים, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, שהלך לעולמו‬ היום לפני זמן מעוט.

ממש בדקות אלו הגיעה המיטה לבית הלוויות שמגר. שם יערכו את הטהרה.

בהוראת הגריא"ל שטינמן שליט"א, כל הישיבות בירושלים יצאו להשתתף במסע הלוויה, הישיבות מחוץ לירושלים – ישתתפו רק תלמידי הישיבות גדולות. האדמו"ר מבעלזא שליט"א הורה שכל הישיבות של בעלזא ישתתפו בלוויה.

רבני הערים מודיעים בדקות אלועל ביטול מלאכה. וכן ביטול חוגים וארועים שונים, החל משעה שש ועד לסיום מסע ההלוויה.

מסע הלוויה צפוי להתחיל בשעה 18:00 בישיבת פורת יוסף. משם ימשיך מסע הלוויה אל הרחובות: מלכי ישראל, שרי ישראל, שמגר, ירמיהו ובר אילן לבית העלמין סנהדריה.

חברות האוטובוסים מתגברות את הקווים לירושלים. כל הקווים העולים לירושלים תוגברו על מנת להסיע את ההמונים הבאים להשתתף במסע הלוויה.

כחלק מההכנות למסע ההלוויה הענק המשטרה פתחה קו מידע לציבור שמספרו 1700-553-100 שם יוכלו נהגים להתעדכן במצב התנועה בירושלים.

ארגוני ההצלה וכוחות הביטחון נערכים לאבטח את מסע הלוויה.

עשרות צוותים של 'איחוד הצלה' ומאות מתנדבים בהם רופאים, פראמדיקים וחובשים יאבטחו הערב את מסע ההלוויה של מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שתצא בשעה 18:00 מישיבת פורת יוסף שברחוב מלכי ישראל בירושלים.

כבר משעה זו ערוך בשטח החפ"ק המבצעי ממנו תנווט פעילות המתנדבים במהלך ההלוויה, כאשר עשרות אופנולנסים של 'איחוד הצלה' יפטרלו לאורך הציר בו צפוי מסע ההלוויה לעבור מישיבת פורת יוסף בגאולה דרך הרחובות מלכי ישראל – שמגר – ירמיהו, בר אילן לבית העלמין סנהדריה – ויגיבו לכל קריאת חירום. בכל קריאת חירום רפואית ניתן לפנות למוקד 1221 של 'איחוד הצלה'.

חוליות רגליות של מד"א יפעלו במהלך מסע ההלוויה ויעניקו טיפול למלווים שיחושו ברע. על כן, יש להתקשר למוקד מד"א 101 ולסייע לחובשים ולפאראמדיקים במוקד שיכוונו את החוליה הרגלית עד להגעה אל הנפגע המשתתף במסע ההלוויה.

בכל התרחשות של אירוע חריג במהלך מסע ההלוויה, יש להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולפעול על פי הוראותיהם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה חסידי בעלז עושים ליד המיטה

ככה סוחבים אותו בלי חליפות
בושה וחרפה

למה לא? לתפילה באים גם בלי חליפות אצל אחינו, הלא כן?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו