ישי: אם הגר"ע יוסף יורה – דרעי יהיה גם מס' 1 בש"ס

יו"ר תנועת ש"ס קרא במפתיע בראיון לגלי צה"ל לאריה דרעי לשוב לש"ס בשם האחווה כי היא "ביתו הטבעי של דרעי" • "אם הגר"ע יוסף יחליט דרעי גם יהיה מספר אחת בש"ס" • המירוץ החל

יו"ר מפלגת ש"ס אלי ישי קרא הבוקר באופן מפתיע לאריה דרעי לשוב לכהן במפלגת ש"ס, כיוון שהיא "הבית הטבעי של דרעי". ישי אמר בראיון לגלי צה"ל, כי הוא ישמח מאד אם דרעי ישוב למפלגה, וכל זאת בשם האחדות והרצינות של מפלגת ש"ס.

קרא עוד:

[postim]

בראיון מפתיע לרזי ברקאי נשאל שר הפנים אלי ישי האם הוא יקרא לדרעי לשוב לש"ס ולכהן יחד עימו, ובאופן תקדימי השיב בחיוב: ""אמרנו תמיד שמקומו של אריה דרעי בש"ס, ואני אשמח מאד שיחזור לבית הטבעי שלו. על זה אין וויכוח ולא היה מעולם וויכוח!".

"אנחנו תנועה מאוחדת, לא גמלאים, או שינוי וצומת שנעלמו, אנחנו מפלגה שורשית עם ערכים ועשייה מרשימה, חשוב לנו לשמור על האחדות" וכך נעשה.

דרעי יו"ר ש"ס?

ברקאי שאל את ישי האם יאפשר לדרעי לקחת את הבכורה חזרה לידיו, לאחר שניטלה ממנו כאשר נכנס לכלא, והשיב כי "אם זה מה שהגר"ע יוסף יחליט כך יהיה. ש"ס היא מפלגה שבניגוד למפלגות אחרות נשמעת לדעת גדולי תורה, ואני מאמין שגם הוא יעשה מה שהגר"ע יוסף יחליט".

לגבי כניסתו של יאיר לפיד למשחק הפוליטי אמר ישי, כי הוא צופה מלחמה חזקה למפלגות החרדיות לכנסת הבאה. "תתחזק התחרות בין המפלגות הקיימות לחדשה, מי יהיה יותר אגרסיבי, מיו יותר יתקוף את החוקים הדתיים, זו התחרות שהולכת להיות. אני מריח תחרות 'מי יפגע יותר במסורת היהודית' ואני מודאג".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו