איך אומרים משה אבוטבול באנגלית? • האזינו לג'ינגל

מטה הבחירות המאוחד ברמת בית שמש הפיק ג'ינגל באנגלית עם הזמר הנודע יוסף חיים שוואקי

הפעילות למען בחירתו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לקדנציה שניה, חוצה עדות ומפלגות, ובין היתר פועל ברמת בית שמש מטה מאוחד של נציגי כל המפלגות, שפועלים כתף מול כתף למען בחירתו של משה אבוטבול.

קרא עוד:

[postim]

המטה פעיל במספר תחומים, כמו בפרויקטים ייחודיים שמושכים תשומת לב רבה ודעת קהל, אך הפעילות המעניינת שלהם היא ללא ספק עם הפקת ג'ינגל ראשון מסוגו בשפה האנגלית, המבוסס על השיר המרגש 'יש תקווה'.

את השיר באנגלית שר הזמר הנודע ר' יוסף חיים שוואקי, תושב רמת בית שמש, שנקרא אל הדגל, ושוואקי כמו שרק שוואקי יודע נתן את המיטב ואת המירב, והוא הפיק גינגל ברמה גבוהה במיוחד, כשהמסר שעובר בין המילים חשוב לא פחות – משה אבוטבול הוא התקווה האמיתית לאחדות הלבבות בבית שמש.

למי שלא מכיר את רמת בית שמש א', ראוי לציין כי מדובר בשכונה שהשפה השולטת בה היא השפה האנגלית, ולכך המטה המאוחד החליט ללכת על הפקת הג'ינגל בשפה האנגלית, בכדי שהמסר הברור יגיע לכל קהל ויעד.

ראוי להדגיש כי לצד הג'ינגל בשפה האנגלית ישנה פעילות ענפה בקרב דוברי האנגלית ברמת בית שמש, ומדי יום ביומו מצטרפות קהילות שלימות של דוברי אנגלית אל מחנהו הגדול של ראש העיר משה אבוטבול, שאף הוא נמצא כמעט מדי יום בשכונה ועורך חוגי בית רבי משתתפים.

האזינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו