אגרוף רֶשע | שיחזור רגעי התקיפה המזעזעת

ויהיו מלעיבים במלאכי אלוקים | הגאון רבי אברהם שיינין תלמידו ומשתתף ב'שיעור קדשים' של מרן הגראי"ל שטיינמן משחזר את התקיפה המזעזעת וחסרת התקדים במעונו של מרן ראש הישיבה.

"זה היה מהיר כל כך עד שאת קול פגיעת האגרוף בעצמות החזה של מרן ראש הישיבה שמעתי עוד לפני שראיתי את היד שלו זזה". כך מתאר הגאון רבי אברהם שיינין ל'משפחה' את תקיפתו הפיזית המזעזעת של מרן הגראי"ל שטיינמן שהתרחשה אתמול, יום רביעי, בשעה חמש לפנת בוקר, במהלך שיעור בסדר קדשים המתקיים מדי יום בביתו.

תלמידיו הנאמנים של מרן ראש הישיבה הרבנים הגאונים רבי משה יהודה שניידר, רבי אברהם שיינין ורבי גדליה הוניגסברג, לא חשבו מעולם שימצאו את עצמם בסיטואציה איומה ונוראית כמו זו שהתרחשה אתמול.

הגר"א שיינין: "השיעור התחיל כרגיל שעה קודם לכן. הדלת נותרה פתוחה, שכן מתפללי מניין הנץ המתקיים בבית מרן ראש הישיבה מתאספים לאִטם.

"היינו באמצע הלימוד. שוחחתי עם הרב בסוגיה ועיניי נעוצות בו, כאשר לפתע אני מבחין ביד לופתת את הטלית קטן של ראש הישיבה, ואז שמעתי קול של מכה, כאשר ברקע אני עוד שומע את ראש הישיבה מסביר לי את הדברים. אלפית שנייה חלפה, ואני רואה את היד השמאלית של אותו אדם מצמידה את ראש הישיבה למשענת של הכיסא, מנסה למחוץ אליו את עמוד השדרה שלו תוך שהוא מטלטל את גופו הרזה של ראש הישיבה. מהדף האגרוף עף הכובע של ראש הישיבה, והוא נפל. זה עניין של שנייה. קפצתי ממקומי כשאותו אדם הניף את ידו הימנית שוב וניסיתי להדוף אותו מראש הישיבה. אלא שאז ראיתי שידו השמאלית לפותה, אפשר להגיד נעולה, בבגדיו של ראש הישיבה, ואם אהדוף אותו אזיז אתו גם את ראש הישיבה.

"כפי שניתן להבין לא תכננתי מה לעשות או כיצד לפעול. זה היה אינסטינקטיבית. כדי לשחרר את ראש הישיבה נשכתי בחזקה בזרועו השמאלית של אותו אדם, ואז ידו שהייתה נעולה על גופו של ראש הישיבה נפתחה. אחזתי בו בחזקה והדפתי אותו מהחדר. במקביל הרב הוניגסברג והרב שניידר חשו אל ראש הישיבה וסייעו לו לקום".

>>> ואז?

"הדפתי אותו מחוץ לחדר ונעלתי את הדלת. אנשים נוספים שהיו שם השתלטו עליו מחוץ לחדר והזעיקו משטרה".

>>> מה קורה בחדר פנימה?

"כאמור הרב שניידר והרב הוניגסברג סייעו לראש הישיבה לקום. הוא היה חיוור. ניכר היה עליו שכואב לו. הצעתי לו לשתות כוס מים, אלא שהוא סירב ואמר שהוא חושש שזה יפריע לו בתפילה.

 ידו שלח צר

שניות אחרי התקיפה המזעזעת, השתררה בחדר דממה. ראש הישיבה שתק דקה ארוכה ואז אמר: 'עלי לעשות חשבון נפש מדוע ריבונו של עולם סבור שמגיע לי מכות'.

"כל הנוכחים בחדר נותרו המומים, אך ראש הישיבה לא השתהה. בעוד מחוץ לחדר מזעיקים משטרה, מהומה אדירה וצעקות, הוא החליט להמשיך בשיעור כאילו לא אירע דבר. זה היה קושי אדיר, כמעט לא אנושי, להמשיך וללמוד, אך ראש הישיבה כפה זאת עלינו. פשוט המשכנו ללמוד בדיוק מהנקודה שבה הפסקנו עוד כמה דקות עד שזמן השיעור הסתיים".

בעוד ראש הישיבה ממשיך בשיעור ובחוץ מהומה, היה מי מבני הבית שהעיר את פרופ' וינברג, רופאו האישי של הגראי"ל שטיינמן. הרופא הידוע במקצועיותו כמו גם בקור רוחו, נשמע נסער דרך הטלפון, ולא לחינם. במצבו הפיזי של ראש הישיבה, אגרוף כזה יכול להביא עד שערי מוות. גם הטלטול מסוכן מאוד. "מי שהדף את התוקף הציל את חייו של ראש הישיבה", אמר פרופ' וינברג שמיהר לחוש אל הבית, לבקשת בני בבית המודאגים, ולבדוק את ראש הישיבה.

גם ללא הדיאגנוזה הרפואית יכולים היו בני הבית לראות שראש הישיבה חש ברע. ככל שנקפו הדקות החל ראש הישיבה לחוש כאבים גוברים והולכים בצלעותיו כמו גם באיברים נוספים.

פרופ' וינברג הודה באוזני בני המשפחה המודאגים כי אגרוף כזה כמו גם טלטול אגרסיבי כל כך יכולים לגרום נזקים משמעותיים. "לא ניתן מיד להעריך את הנזק שנגרם לראש הישיבה. יארך מעט זמן עד שנוכל לדעת האם ומה שיעור הנזק", אמר.

רבם דקרו

השמועה על אודות תקיפת מרן ראש הישיבה עברה כאש בשדה קוצים וזכתה לגינוי נרחב בקרב כל ציבור שומרי המצוות בארץ ובחו"ל. אלפי שיחות מודאגות הגיעו לבני הבית.

הגר"א שיינין עצמו אומר בשיחה עם 'משפחה': "האגרוף הזה אינו רק של התוקף. האגרוף הזה שייך לראשי ציבור מסוים שבשבועות האחרונים ועוד קודם לכן הסיתו והדיחו. גם הבריונים בבית המקדש ידעו כי 'רבם דקרו' זה הגבול. והגבול הזה נחצה ביום רביעי לפנות בוקר. לאגרוף הזה יש שותפים שעומדים מאחוריו. מחובתנו לנקוט פעולה. מחובתנו להוקיע את אותם אנשים ומשפחותיהם. אסור שיהיה לנו חלק ונחלה אִתם.

"אני מודה לקדוש ברוך הוא שזכיתי להציל את חייו של ראש הישיבה. מנגד אני מלא בפחד ואימה על שהגענו לנקודת שפל כזו, וכבר היו דברים מעולם".

הגר"א שיינין לא אמר, אך מהתבטאויות שונות שלו במהלך יום רביעי השבוע ניתן להבין כי הוא מתכוון לאירוע שהתרחש בעבר עם הרה"צ האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא שנרצח בעת קבלת קהל.

חומות של הגנה

במקביל לזעזוע הרב בכל שדרות הציבור, יש בבני משפחותיהם של גדולי התורה מי שמבקשים לנקוט אמצעי זהירות מפני אירוע נוסף. ל'משפחה' נודע כי בני משפחתו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי, שהתוקף אמר כי הוא בדרכו אליו, נקטו פעולות שונות כדי להבטיח את שלומו. מלבד הליווי הקבוע של בני המשפחה ננקטו צעדים נוספים, במקביל להתייעצות עם משטרת ישראל, כדי לאפשר את קבלת הקהל מחד גיסא, ולהבטיח את בריאותו וחייו מאידך גיסא.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
23 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

די! נמאסתם!
אתם מתכחשים שוב ושוב לזה שהוא היה פעיל נלהב של ג’!
מתכחשים לזה שהוא בא ובהתלהבות של משוגעים קרא לרב “אתה המשיח”!
כמה אפשר ללבות מחלוקות בכוח?
פניכם האמיתיות התגלו כאן!

אני לא מבין על מה הזעזוע, יש למישהו כסף לשלם לאתר על אחזקתו בצורה שיהיה ניטרלי? לי אין אני מאמין שגם למגיב הקודם אין כסף בשביל זה, ולכן אין לנו אלא לקבל את המידע שמרעילים האנשים האחראים על המפרסמים ועל מימון כל האתרים, ולנסות לא להאמין לכל הדברים שנאמרים כאן.
בתקוה לעתיד טוב יותר וכנה יותר

מי פה מתכחש להסרטות ברורות?

האם המשיח זה דמות שמכים אותה באכזריות? פלא שיש בר דעת שעוד חושב כך…באמת די לציניות ולהכחשה

שקרן! וכי חסר משפחות שכולם ג' ואחד שייך לצד השני???????
הוא למד בכולל שאני נמצא בקרבתו בררתי היטב שטפו לו את המוח שבועות עד שהסכים להצביע זך והשאיר השלט ג' על חלונו רק כלפי חוץ שלא יחשדוהו ומפני הוריו ומכריו, והסכים בשגעונו לבצע מעשה נפשע ואנשים מהצד השני דאגו לו לרכב וכו' הכל מתועד מצולם ועוד יצא לאור בקרוב!!!!

זה טרגדיה, מכים את ראש הישיבה. צריך להוריד דמעות כנחל על ספר תורה שנפל.
אבל מנגד, חשוב לדעת. שלהכות בפה ולבזות ציבור שלם, כשכולם יודעים שהוא היה פעיל ג', על חזית ביתו תלוי ג', והוא נוטל כדורים כעדות אביו כבר כמה שנים, זה איסור שאין כמוהו. אי אפשר להשתמש עם האסון בכדי להכפיש אלפי בני תורה.
מוציא שם רע אין לו תקנה עולמית.
כולל לאתר הנכבד (השומר בדרך כלל על שפיות פוליטית)

כמה כסף אתם מקבלים כדי לכתוב את השקרים האלו , אתם לא מרחמים על המשפחה ? האבא כתב מכתב ברור שזה לא קשור לאף אחד ואתם ממשיכים להסית כנגד ציבור מסוים (שאני לא חלק מהם). די , מספיק

אקדים שאיני קשור לא ל"ג" ולא ל"זך" ולא ל"עץ" ולא ל"טוב" ולא ל"רע", אני שונא הטיפשיות שלהם. אני לא מצביע בבחירות. אני שונא אלימות צביעות וקנאות. הישועה לא תצא מהבני ברקים החזונישיקים ולא מהאשדודים הצבועים ולא מהבני תיירה. יש שם רעידת אדמה שכמוה לא הייתה מעולם. כל אחד עושה מה שליבו חפץ.
זה הרבה שנים שלצערנו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה ובפרט החינוך הליטאי במקומות כמו בבני ברק, קרית ספר וכו', לשנוא, לבזות, להשמיץ, לרדוף, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל נותנים לנו סימן לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או רק נראה כך מבחוץ: "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא התלמיד חכם אמתי מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו יודעים שהוא באמת ת"ח, לא משנה באיזה מקום בעולם, וזה כולל כל יהודי שמזדמן על הדרך…
אבל עתה לצערנו נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורנו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורנו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים שאנחנו לא נזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו' ליטאי חסידי ספרדי תימני וכו'
אני זוכר איך הם היססו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"רים ז"ל, הם עוד בכינוים כופר, אפיקורס, ספרדי,עם הארץ, חסיד, פשרן, פריינק, ומזרחיניק, חבדניק, ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' ואלו גם שרפו את תמונותיהם ברבים. למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד , שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך הרבנים האלו היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושנאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. עכשיו העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!
עד לאיפה הגענו עם המושחתים האלה? איזה מהסיקריקים המנובלים העז להצית והשליך בביזיון את הגיליונות וספרים הקדושים של גדולי דורנו האדירים שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל ? הבני תורה של היום הם ה'פירות' החינוך הליטאי שלהבני תיירה! על מי יש להתלונן? הגרמנים אתו כך, וכשהנאצים החלו בשריפת ספרי יהודים, אמר מי שאמר "במקום ששורפים ספרים בסוף ישרפו שם אנשים יהודים" מחריד… יש דין ויש דיין, מי יודע איזה צרות ח"ו יבוא עכשיו מהשמים לנקמת הביזיון התורה הקדושה. אני הקטן שבקטנים מוחה בכל תוקף, לקדש שם שמים.
אבל אנחנו חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שזו לא הדרך של הקב"ה. הדרך בחסד כדרכו של אהרן הכהן, המנהיג הדור במדבר, היה אוהב שלום ורודף שלום… כדכתיב בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' אבל זה אך ורק אחרי שיש שלום בעולם. היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו. ואנחנו מתלהבים אם מעשיהם של העסקנים והרודפים את הרבנים הצדיקי הדור.
לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרוף ספרים הקדושים, לבזות, ולתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתחנך לדור שלם של בני תיירה של היום … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, לתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?
מתפלל ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה …

מסכימה עם כל מילה! עד מתי תאשימו את האחרים בבעיות שלכם, אנו שומרים בכל מחיר על כבוד התורה של גדולי ישראל (כולם!) ואתם באים ומאימים ומשמיצים סתם!!!

אני הייתי רואה אותו עומד ברחוב וקורא בשיטתיות מודעות של זך.
הוא לא היכה!
הוא קרא למרן שהוא המשיח ומשך אותו אליו בכוח כדי לחבק.
החוצפה הגדולה של העסקנים היתה ליצור מזה בצביעות ספין פוליטי, כדי להסיט את המבט מהמבוכה הגדולה של אחרי הבחירות.
בכך הם התעללו במשפחה שלמה ופגעו בשמה,
העיקר שיוכלו להעליל על ציבור ענק יר"ש.
ממש מזכיר לי את הצביעות של אומות העולם לישראל, ושל החילונים כלפי הציבור החרדי…

אני לא יודע אבל אם כך אולי גם רוצח הבבא אלעזר רצה רק לגזוז ציפורניים גם בזמנו דיברו על משיח וכד' מה שבטוח שמצווה לדון לכף זכות אבל צריך לדעת שיש הסתה חזקה נגד מרן הרב שטינמן הי"ו

כולם משקרים-
שלושת העדים שהיו בבית (על פי שלושה עדים יקום דבר)
ההסרטות שהסריטו בזמן אמת
כל, אבל כל העיתונים(חוץ מאחד כמובן)
המשטרה שחקרה את החשוד
עזבו, שקר זה הדבר היחיד שמחזיק אתכם כרגע אבל זה לא יהיה לטווח הארוך.
ע-מ-ל-ק-י-ם
מכים את גדול הדור ואתם מעזים לצנן את האמבטיה הרותחת הזו בטענות שקריות????
תתביישו לכם!!!
תתביישו!!!!!!!!!!!!!
איך אתם עוד מאמינים לשקרים שמאכילים אתכם?
עומד אדם שהיה נוכח במקום ומספר בדיוק מה היה, לא משיח ולא חיבוקים. ההתנהגות שלו היא תוצאה מוכחת של כל ההסטות שהוא שמע בשבועות האחרונים. בקרוב תתפרסם תוצאת החקירה שלו ואז גם תגידו שהמשטרה משקרת????
לשקר אין רגלים!!!!
אין לכם זכות לראות את האמת עם ההסטה בה אתם נמצאים.

עזרו לי להבין-
ההסרטה מהמקום – מבויימת?
שלושת האנשים שהיו במקום באותה שעה ושמעו מה שצעק וראו מה שעשה- עדים זוממים?
החוקרים של המשטרה – כפו עליהם?
העיתונים שסיקרו – כ-ו-ל-ם שקרנים חוץ מעיתון אחד שכתב עלילת דם?
במחילה, אני עוד לא מבינה איך אתם שורדים עם כל השקרים. כנראה שאין לכם זכויות לאמת. עצוב.

תבינו!
גם אם הוא משוגע וגם אם הוא חושב שהגראי"ל משיח
קרא כאן אסון נורא!!!!!
ובהפלס במקום לפרסם את המכתב של המשפחה צריך דבר ראשון להיות כותרת זעקה על כבוד התורה
כיגם אם אתם חולקים עליו אין ספק בגדלותו ולתת מכות לאדם גדול צריכה לזעזע כל אחד ולא משנה מה הסיבה
אלא א"כ…..
את ההמשך לא רציתי לכתוב אבל אם הבנתם אז גם הבנתם למה יוצאים נגדכם ועל מה המערכה

הגאון ר' ברוך מרדכי אזרחי הבוקר לתלמידיו: "אני לא מבין מדוע לא הגיעו עדיין לתקוף אותי?"

ירחם ה' להיכן נגיע היום הכל מודים משיח נאו, תכף ומיד, רבש"ע הרם קרן ישראל עמך ברחמים ואל תחכה לרווחים קח את הקרן ומהר לגאלנו

אפשר לברך גם על עורכי יתד שחלק מחכמתו?
ביום שישי התביישתי שאני מנוי יתד.
אם ככה אנחנו מתייחסים לגדולי ישראל אחרים, למה שהם יכבדו אותנו?

נהנתי מהביטוי לכל ה"עציצים"
זה מה שאתם ותסתמו את הפה שלכם!!!

בבקשה, שיראו לי.

לןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ההסרטה ובה רואים את רכבו של התוקף ובתוכו עוד כ – 4 אנשים פעילי זך הולכת להתפרסם בקרוב
נראה מה יאמרו הכופרים על זה!!!!!!!!!!

אם היתה הסרטה כזו היא היתה מופצת כבר מזמן…
ואם היא עדיין לא הופצה סימן שכנראה עובדים עכשיו על הפקתה ויצירתה…

אני שמעתי (בקול חי או ברמה) ראיון עם בכיר במשטרה שהעיד שהוברר כי אף אחד לא עמד מאחוריו.

ממש מזכיר לי את ישראל מול אומות העולם…

אף אחד מכם לא קרא את הפלס יום אחרי התקיפה המזעזעת המאמר התחיל בגינוי של התקיפה המזעזעת ואח"כ על עלילת הדם שהעלילו על ציבור גדול הרב שיינין בעצרת הוציא את הדברים מהקשרם ככל הנראה לא קרא את המאמר עלילת דם נכתב על זה שקישרו כביכול לפלג הירושלמי אפשר לברר ולהאמין למשפחתו שהוא פעיל של ג עד היום אנו מחכים להפקה של ההסרטות בפתילה שהאמת תצא לאור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו