היהלומן החסידי שבר שיא: יהלום ב- 83,000,000 $ • גלריה מהמכירה

במכירה פומבית שהתקיימה אמש (ד') בשוויץ נרכש היהלום המכונה "הכוכב הוורוד" ע"י יהלומן חסידי מניו יורק, בשיא של 83 מיליון דולר, מחיר גבוה בהרבה מההערכות המוקדמות שקבעו לו מחיר של 60 מיליון דולר בלבד || צילום AFP

היהלום שר' איצ'ה וולף רכש ב-83 מילון דולר

במכירה הפומבית של חברת סותבי'ס בז'נבה. רכש היהלומן החסידי מניו יורק, ר' איצ'ה וולף, את היהלום המפורסם המכונה "הכוכב הוורוד", בשיא של 83 מיליון דולר, מחיר גבוה בהרבה מההערכות המוקדמות שקבעו לו מחיר של 60 מיליון דולר בלבד.

קרא עוד:

[postim]

היהלומן החסידי ר' איצ'ה וולף, הינו חסיד צאנז המתגורר בניו יורק. וולף משקיע אף בנדל"ן, והוא אחד היזמים המרכזיים בבניית אלפי יחידות הדיור בהר יונה שבנצרת, בטבריה ועוד.

היהלום המדובר הוא היהלום בצבע ורוד הגדול יותר ללא פגמים, שדורג אי פעם על ידי המכון הגמולוגי האמריקאי (GIA).

לאחר הרכישה אמר היהלומן לתקשורת כי שמו של היהלום יהיה מעתה "החלום הוורוד".

שבירת השיא למחיר ליהלום בודד לא הייתה השיא היחיד שנשבר במכירה, ובית המכירות יכול לזקוף לזכותו גם את שיא המכירה הפומבית הבודדת בהיסטוריה.

מבית המכירות נמסר: "זו הייתה מכירה היסטורית. שברנו מספר שיאים. היהלום הוורוד, ללא היסוס, הוא אבן מלכותית מדהימה, שמתאימה לכל אוסף מלכותי או למוזיאון. אין אף אבן כמותה בעולם, בצבע ובמימדים הללו". בסך הכל גרפה המכירה, שכללה אבני חן נוספות, 199.5 מיליון דולר.

היהלום הוורוד התגלה באפריקה ב-1999, ושקל במצבו הגולמי 132.5 קרט. הופעת הבכורה של היהלום המלוטש היתה בשנת 2003, כן הוצג לאחר חיתוך וליטוש בחברת יהלומי שטיינמץ. ב-2007, לאחר שנמכר, שונה שמו.

המכירה הפומבית | צילום: AFP
המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 9 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 8 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 7 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 1 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 2 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 3 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 5 המליונר החסידי ר' איצ'ה וולף רכש יהלום בשווי 83 מיליון דולר - תמונות מהמכירה פומבית 6

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טיפש שכמותו, אילו היה חכם היה מחזיק בכסף הזה 1245 אברכים למשך עשרה שנים במילגה של 2000 ש"ח , ומה עשה בתמורה? קנה אבן, טיפש לכל הדעות

אי אי אי מה שהקנאה עושה לבן אדם, נראה לך שהוא יענוד את היהלום על ידו וזהו? קצת היגיון יא חולה נפש

שמרו על המיליםהיוצאות ממקלדתכם ומפיכם.
מה אתה מלבן פנים ברבים שלגביר שיתכן ותורם מליונים לצדקה??
אין מקומן של מילים כאלו כמו בתגובה השניה באתר כזה…

תמשיך להתווכח עם עצמך, העיקר שתראה שיש כאן טוקבקים

עם רמת טיפשות כזאת של המגיב הראשון יש סיכוי להיות מליונר ענק

יוסל זה לא יפה מה שכתבתה ליוסי

בעוד שנה סכום היהלום יהיה כפול!!!

אולי בתוכנית שלו להחזיק בדיוק כפול אברכים??

בעז"ה בעוד כמה שנים הוא ימכור את היהלום בכמה עשרות מיליוני דולרים יותר, מהרווח הזה בוודאי ייהנו אלפי המוסדות והנצרכים שהוא תומך בהם.

זה לא קנאה סתם אברכים בני תורה רעבים ללחם משש והוא הטופש במקום ליקנות עולם קיים וזכות עצומה של החזקת תורה קנה עולם חולף של כבוד ותשומת לב !!!
אי איזה טיפש מי יזכור מהיהלום המפורסם אחר מאה ועשרים שלו למי זה יעניין בכלל
במקום זה יקום כולל על שמו או ינדב איזה בנין ללימוד התורה הק' שיעמוד לזכתו בזה ובבא

לא הוא מביא קנאה בין אלפי עכו"ם ליהודים האם לא סבלנו די מ"השויצערס" ההלו

רציתי גם אני לקנות, אבל נגמר לי הכסף הקטן.

יענקי צודק וכן יוסי

וואו,
זה פשוט מדהים עד כמה האינטלגציה של כמה מהאנשים פה שואפת לאפס!!!!!!!!!
אין לך שמץ של מושג איך מתנהל ביזנס?
תקרא שוב את התגובות של "יוסל", "ליוסי" "ומחושב".
למה לחזור על אותה שטות פעמיים?

ייתכן והגזמתי בתגובה הראשונה שלי, אבל שהתגובה הראשונה באתר תהיה כה לא מפרגנת, ומכנה יהודי חרדי ותורם גדול, בכינויים קטנוניים, זה לא בדיוק הדבר הנכון.
לתשומת לב, יפית.

יוסל אני שמחה שחזרת בך סימן שאתה אדם בסדר

כולכם לא יודעים מה שהיה פה מתחת כל הסיפור הזה:
לפני חצי שנה בערך הגיע ר"כ סורוצקין לר' חיים קינבסקי שליט"א ואמר לו שאין לו כיסיו לכולל [ומי שיודע שסורצקין מחזיק מאות אברכים זאת אומרת שמדובר במאות אלפי שקלים]ר' חיים אמר לאיצ'ה הזה שהוא בעצם מאוד מאמין בו, שיחתום על צ'ק בסך שני מליון שקל, והוא ברוב תמימותו הלך עם האמונה בת"ח וחתם על צ'ק בסכום זה על אף שלו היה לו את הסכום הזה ולא עשירית מהסכום הזה{מי שמכיר אותו יודע טוב טוב מה אני מדבר}.
סורוצקין הלך לפרוע את הצ'ק הזה ,והפורע ראה את הסכום שכתוב בצ'ק אז שאל את סורצקי האם יש לו כיסיו בכלל אז הוא אמר לו שיתקשר לבעל הצ'ק, ההוא התקשר לאיצה וולף, וולווף הזה סיפר לו את כל הסיפור שהיה עם ר' חיים ואמר לו אם יש לך אמונה בצדיקים אתה יכול לפרוע והוסיף לו שיכול להתקשר לר' חיים וישאל האם יכול לפרוע ההוא התקשר לר' חים ור' חיים אמר לו שהוא יכול לסמוך עליו ויכול לפרוע..
לא עבר חצי שנה ור' איצה קנה את ההילום ונהיה מיליונר !!!!!!!!!!!!.
איך שהבנתי הוא לא קנה את זה לעצמו אלא למישהו רוסי, ואת התיווך או את אחוזים לא יודע בדיוק מה את זה הוא הרויח
אז בבקשה לא לזלזל בכזה בן אדם ולא לקנאות ואני מכיר אותו ויש לו לב רחב ותורם להרבה מוסדות(כשהיה לו לתת)……

אני בעלם מן התגובות הקטנוניות של אנשים ללא שום רמה שיכלית (זה שהם מגיבים בצורה כ"כ קטנונית ללא בדיקה ללא ידע מראה לאן שואפת רמתם)
למי שמכיר ויודע מדובר באחד מגדולי התומכים בעולם התורה לפני כשני עשורים את כל אונו וכספו שם בצדקה, כל מה שגדולי ישראל ציוו עליו בשעתו לתת נתן ללא כל שאלות או ספיקות בשנים האחרונות עדיין תומך גדול בהרבה מוסדות כמה שידו משגת וב"ה לאחר ברכתו של גדול הדור הגאון ר"ח זכה ועלה שוב לגדולה בשנים האחרונות, ובפרט בעסקאות האחרונות שבהם בעזי"ת יוכל לפרנס עשרות רבות של כוללים וישיבות ומגיעים אנשים קטני שכל ללא דעת ומדברים סרה היתכן ? האם בדקתם את הדבר? אתם יודעים במי מדובר? בנ"א שכל יוצ"ח הם רבנים גדולים ופוסקים בציבור החרדי?
הנראה בעיני שהצרות עין היא זה שטימטמה את ליבו של הכותב ועשתה אותו כאבן שאין לה הופכין ללא רגש וללא מחשבה אז חוס על נפשך וראה להתנצל בפני הנ"ל שפגעת בו שח"ו לא יהיה לך קפידה מצדיקא קדמאה שנעזרו כביכול ע"י,

רואים שלאף אחד ממכם אין כסף (אולי יש כאלו שמבינים את אלו שיש להם כסף) כי אם היה לכם הייתם מבינים אותו הדק היטב היטב הדק

שהיה לו לבריאות ושיעשה עם השפע שנתן לו הבורא מה שהוא רק רוצה מה אתם בכלל מדברים עליו זה מעשה שלו וזה מעשה שלי …..

אורטל צדקת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו