החלו הדיונים בועדות הכנסת השונות על הסערה ודרכי ההתמודדות עמה

יושבת ראש ועדת הפנים של הכנסת חברת הכנסת מירי רגב אמרה היום בדיון ראשון של הועדה בראשותה להפקת לקחים מהסערה הגדולה שפקדה את ישראל בסוף השבוע שעבר כי לא ניתן לעבור לסדר היום על כך שירושלים נצורה במשך ארבעה ימים, ולדבריה יש לבדוק מה נעשה נכון והיכן היו כשלים המצריכים תיקון מידי לקראת הסערות הבאות. בדיון מחו חברי כנסת חרדים על מיעוט דיווחים באמצעי התקשורת והתעלמות מפעילות ארגוני החסד החרדים במהלך הסופה, כשהם מציינים לטובה את השידורים המיוחדים בקול-חי בימי הסערה.
מנכ"ל רדיו קול-חי אבי רוזן שנכח בדיון אמר כי קול חי היתה תחנת הרדיו היחידה ששדרה בליל הסופה הראשון בגל פתוח והמדינה לא ספקה לכלי התקשורת אפילו מסבירן אחד, כלשונו. חברי כנסת רבים קראו בדיון להקים ועדת חקירה ממלכתית על התנהלות המדינה בטיפול בסערה ולשנות את הנהלים במשרדים שונים, במערכת הביטחון ובחברת החשמל. השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' הודיע בצהרים על סיום ההערכות המיוחדת בשל הסופה העזה שפקדה את ישראל בסוף השבוע שעבר, והודה לכל הגורמים שפעלו לטפל בהשפעותיה המאוחרות.
בירושלים והסביבה עדיין נרשמים עומסי תנועה כבדים בדרכים לירושלים ובבירה עצמה בשל חזרה איטית של התחבורה הציבורית לפעילות רגילה, והמשך פינוי השלגים ושכבות הקרח מצירי התנועה בכל הכבישים והשכונות. חברת סיטיפס המפעילה את הרכבת הקלה בבירה הודיעה על חידוש פעילותה באופן מלא לשני הכיוונים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו