פסילת תוצאות הבחירות בבית-שמש: הסיעות החרדיות יערערו

הסיעות החרדיות בבית שמש החליטו בעקבות התייעצות של ראש העיר משה אבוטבול עם יושב ראש ש"ס אריה דרעי לערער על החלטת בית המשפט לעניינים מנהלים בירושלים שהורה היום על ביטול תוצאות הבחירות לעירית בית שמש ולמועצת העיר.
משה אבוטבול ראש העיר הנבחר בבחירות האחרונות שתוצאותיהן נפסלו הביע את אכזבתו מהחלטת בית במשפט אך הוסיף כי הוא מאמין שהחלטת הרוב בעיר תישמר ותביא לניצחונו גם בבחירות הבאות.
החלטת בית המשפט לביטול הבחירות בבית שמש התקבלה למרות שהזיופים שהתגלו בפועל אינם בממדים שהיו עשויים להשפיע על התוצאות, בשל העובדה שפער הקולות בין הזוכה בבחירות ראש העיר המכהן משה אבוטבול ליריבו אלי כהן עמד על כאלף קולות,
ומקרי הזיופים שהתגלו הסתכמו בעשרות קולות בודדים ולטענת הסיעות החרדיות בבית שמש באמצעות בא כוחם עורך הדין יעקב וינרוט לא היה בקולות אלה כדי להשפיע על התוצאות.
בית המשפט קבע בנימוק להחלטתו על פסילת תוצאות הבחירות
כי התרחשה בבית שמש תופעת רחבת היקף של הצבעות רבות על ידי מתחזים, ואין מדובר בפעילות יחידנית. כלל חברי הכנסת החרדים הגיבו בזעם על החלטת בית המשפט לפסילת תוצאות הבחירות בבית שמש וחלקם אף מתחו ביקורת חריפה וגינו נחרצות את התנהלות מערכת המשפט ביחס לחרדים, שלטענתם מושפעת לרעה מההסתה המתנהלת נגד המגזר החרדי בתקשורת הכללית ובחברה הישראלית.
את הידיעות ריכזו כתבנו גואל ועקנין ומשה גלסנר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו