המתיישבים מתקשים לשכוח את ההתנתקות; השר כץ על רגו'ב: חלאת אדם

פעיל הימין עורך הדין איתמר בן-גביר טען היום כי מזכ"ל תנועת אמנה זאב חבר המכונה זמביש תמיד היה מנותק מרגשות המתיישבים ביהודה ושומרון, ומתח ביקורת על הסכמתו של חבר לנאום בטקס הממלכתי לזכרו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שנערך הבוקר ברחבת הכנסת.
לשרון היו זכויות רבות אך במקרה זה על הפשעים לא תכסה אהבה ולא ניתן להתעלם מפשע כה גדול ולכנות את שרון מורה ומנהיג, כי מנהיג לא מחריב את הבית של עמו, דברי איתמר בן-גביר.
חבר הכנסת זבולון כלפה מהבית היהודי ציין את תרומתו הרבה של אריאל שרון להתיישבות אך הוסיף כי כמי שפונה מגוש קטיף יחד עם אלפי חברים, דווקא ביום הזה הוא אינו מסוגל לשכוח את השבר הנורא שגרמה תכנית ההתנתקות, שבר שאותו מנסים המתיישבים לאחות עד היום. כמה אירוני שביום בו אנו מלווים למנוחות את יוצר תכנית ההתנתקות, נאלצים כוחות הביטחון לנקוט בהיערכות ביטחונית מיוחדת ביישובי הדרום, בגין תוצאותיה הישירות של אותה תכנית אומללה.
דברי חבר הכנסת כלפה מהם הביא כתבנו הפוליטי גואל ועקנין.
השר ישראל כץ מהליכוד התייחס היום לדבר השנאה שנשמעו במגזר הערבי על ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון.
השר כץ מתח ביקורת חריפה על בכיר הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב שהגדיר היום את שרון פושע מלחמה שיש להעמידו לדין גם לאחר מותו, ובעקבות הדברים כינה השר כץ את רג'וב חלאת אדם עם דם על הידיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו