שר הבטחון יעלון בהתבטאות חריפה על ג'ון קרי: "משיחיסט שרוצה פרס נובל"

שר הבטחון משה יעלון צוטט הבוקר בתקשורת כאומר כי שר החוץ של ארהב ג'ון קרי מתנהג במשיחיות ובאובססיביות, ומעונין לקבל פרס נובל, ושיניח לנו כבר, אמר השר יעלון, שציין כי אין מו"מ עם הפלשתינים אלא בין ישראל לארצות הברית.
בתגובה אמר הבוקר, אלוף משנה במילואים חבר הכנסת מוטי יוגב: "אני מחזק את ידי שר הביטחון וראש הממשלה על עמידתם האיתנה על שלמות ארצנו וביטחוננו. יוגב הוסיף: הגיע העת לומר גם לארה"ב שאימצה את מדיניות אש"ף ותומכת במדינה הפלסטינית, שמודל שתי המדינות לשני עמים הוא אנטישמי, כך גם אמונת השמאל הישראלי . פיתרון שתי המדינות לשני עמים הוא המסוכן ביותר לישראל.
שעלול להביא אותנו לאיום דמוגרפי של הגירת אלפי פליטים לשטחי יהודה ושומרון והמשך מלחמתם בנו. דווקא ריבונות ישראלית ביו"ש, וחזון המדינה האחת, הוא זה שיבלום את הסחף הדמוגרפי ויביא ביטחון יציבות ושלום לאזור."
יו"ר מפלגת העבודה וראש האופזיציה חה"כ יצחק הרצוג אומר בתגובה כי: "ההשתלחות המעליבה והפוגענית של שר הביטחון כלפי קרי, חושפת את פניו האמתיים של הליכוד. לא מדובר כאן בנושא בטחוני כי אם על אידיאולוגיה סדורה שלא מאמינה בכל סוג של פתרון או הפרדות מהפלסטינים. יעלון סולל את הדרך למדינה דו לאומית. זהו סופו של החזון הציוני ושל מדינה דמוקרטית עם גבולות בטוחים.
ציפי לבני ויאיר לפיד יכולים להמשיך לדקלם מסרים על שלום. הם כמוני מאמינים כי הקרקע להסדר פורייה, אבל ברור שאין להם שותפים בממשלה חסרת החזון לשלום.
יושבת ראש מרצ, זהבה גלאון, תוקפת בחריפות את שר הבטחון, יעלון, ואומרת:"יעלון טובל ושרץ בידו. עדיפה אובססיביות לשלום של קרי על אובססיביות הדבקה בכוחניות וחזונות משיחיים של ארץ ישראל השלמה שאבד עליה הקלח". דברי גלאון.
מדבריהם הביא כתבינו גואל ועקנין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שתל את הקלח בסוף דבריה של הצפרדע גלאון???? היא בעצמה, או כבוד המערכת ?????

ברור שהיא שתלה כלח והמערכת של האתר (או של האתר ממנו זה הועתק…) אשמה בקלח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו