הטבח באיתמר: חמישה מאסרי עולם לרוצח משפחת פוגל

בית הדין הצבאי גזר עונש של ארבעה חודשים על אמג'ד עווד, רוצחם של חמשת בני משפחת פוגל באיתמר, ביניהם, התינוקת הדסה בת החודשיים • לפני 4 חודשים נשלח בן דודו ושותפו לפשע ל-130 שנות מאסר

בית הדין הצבאי בסאלם גזר היום (ב') עונש של חמישה מאסרי עולם ועוד שבע שנים על אמג' עוואד, רוצחם של בני משפחת פוגל באיתמר לפני כעשרה חודשים.

קרא עוד:

[postim]

שותפו לפשע של אמג'ד, בן דודו חכים עוואד בן ה-19, נשלח לכלא לפני כארבעה חודשים אף הוא לחמישה מאסרי עולם מצטברים. שבע שנים נוספות נגזרו היום על אמג'ד, כיוון שהיוזמה לטבח היתה שלו.

מאוחר יותר ניסו מחבלים להניח מטעני חבלה בסמוך לבית הדין שגזר את העונש על השניים. חיילי מג"ב תפסו אותם בניסי שמים וסיכלו את הפיגוע.

בגזר הדין כתב אב"ד הצבאי סא"ל יאיר תירוש כי"הנאשם התייצב בפנינו כשאין זיק של חרטה או שמץ של מבוכה. בלתי נסבל שיהיה דמיון כלשהו בין חברת אנשים מתורבתת לכנופייה מפלצתית זו. את השנאה והאכזריות הפרמיטיבית של אלה – אין בן תרבות שיוכל להבין". התביעה ביקשה מבית המשפט להשית עונש מוות על הרוצחים.

חזרו לרצוח את התינוקת

"לא מדובר במכת טבע, לא ברשלנות אלא מעשי נבלה שקיפדו את פתיל חייהם של של יואב, אלעד, הדס, רותי ואודי פוגל", אמר התובע התובע, סגן אלוף רוברט נויפלד, במהלך הדיון "קשה להאמין שקיים בעולם רשע כזה, והנה הוא עומד כאן לפנינו, ופניו כשל נער. כיצד יכול לשסף גרונם של ילדים והורים. אין הוא מתחרט ואף מתגאה על מעשיו הנוראים".

שני הרוצחים טבחו בבני משפחת פוגל כאשר חדרו לביתם בליל שבת, עת בני הבית נמו את שנתם. תחילה רצחו השניים את הילדים יואב בן ה-11 ואלעד בן הארבע שנים, כשהם פונים לרצוח את ההורים: אודי בן ה-36 ורות פוגל בן ה-35 הי"ד. על פי החשד, השניים שבו על עקבותיהם רק על מנת לרצוח גם את התינוקת, הדסה בת הארבעה חודשים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו