צודיק גרינוולד בקליפ חדש 'אב הרחמים'

החזן והזמר צודיק גרינוולד בקליפ חדש ומושקע ♪ הקליפ יוצא לרגל יום השואה הבינלאומי שיחול בשבוע הקרוב ♪ הגשה מרגשת ומטלטלת - צפו והאזינו

חזן בית הכנסת הגדול בפרנקפורט ודור שלישי לניצולי שואה צודיק גרינוולד, בקליפ חדש ומצמרר לקראת יום השואה הבינלאומי שיחול מחר (ביום ב').

קרא עוד:

[postim]

"קהילות הקודש שמסרו נפשם על קדושת השם, הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו" שר צודיק בקולו המרטיט יחד עם בנו אברהם שמעון, בתוככי מחנה ההשמדה אושוויץ. הקליפ מתחיל על פסי הרכבת המובילים אל גיא ההריגה בו נספו מעל מיליון יהודים, ומסתיים בירושלים בירת הנצח של העם היהודי.

כדור שלישי לניצולי שואה, גדל צודיק בצל סיפורי הזוועה של משפחתו. מאז שגילה את כישרונו המוזיקלי קיוה כי יבוא יום והוא יוציא קליפ אשר יביע את תחושותיו ואת אמונתו בנצח ישראל. יום השואה הבינלאומי שיתקיים מחר, [27.1.14 למניינם], הוא גם יום שחרור מחנה ההשמדה אושוויץ, לשם יצא צודיק לפני כשנה לסיור ולצילומי הקליפ.

השיר הולחן על ידי גדול היוצרים במוזיקה היהודית יוסי גרין במיוחד עבור צודיק, בעיבודו של רפאל ביטון ובליווי מקהלת הילדים "מלאכים" ובהפקת חב' מיקוד הפקות.

בחברת ההפקות מספרים כי תוך כדי ישיבת עריכה של הקליפ, הוזעק צודיק שהינו מתנדב קבוע בזק"א לטפל במסירות בגופתו של עובד הרכבת שנפגע מרכבת חולפת בתחנת הרכבת בלוד. "הצטמררנו כולנו, בדיוק כשאנחנו בעריכה של הקטע על פסי הרכבת באוושויץ, מוזעק צודיק לטפל באדם שנהרג על פסי רכבת", אומרים בחברה, ומוסיפים כי החיבור של צודיק מצד אחד לעולם החזנות והשירה הכול כך נקייה, ומצד שני עוצמות החיים שהוא מקרין ביום יום ובמוזיקה הייחודית שלו, הם סמל להמשכיות והעוצמה של העם היהודי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצמרר ! ממש מביא לדמעות
תמשיכו להביא דברים טובים

פשוט מדהים ומצמרר

מזעזע מכמה בחינות

רק חבל שזה נגמר עם המרידה בגלות של הערב רב

זה הקליפ הכי מדהים ומרגש שראיתי מעודי.

מדהים
והשם יעזור שיביא כבר את משיח צדקנו כואב כואב מצמרררררררר

זה ממש מרגש עד דמעות בכלל הילד עם הקול ערב בלי עין הרע…..
אבל מה שכן מצמרר שרואים כל הזמן קטעים של השואה הנוראה ופתאום את הכותל אבל למה צריך לראות ברקע את הדגל הציוני? "תמשיכו להביא דברים טובים ותנו לנו אפשרות להוריד את זה שנוכל להנות עוד יהודים

מדהים מדהים מדהים
במיוחד הקטעים עם הילד אבל כמובן שלא רק
יש למישהו מושג מי הילד?

תקרא בכתבה!
הילד הוא הבן של צודיק

הפוזות של החזן, לא מתאימות לאושוויץ.

הפוזות של החזן, לא מתאימות לאושוויץ. אבל מה שכן מצמרר שרואים כל הזמן קטעים של השואה הנוראה

צודיק גדול!!!!!!!!!
לא היה כזה קליפ שמבטא את השיר כל כך טוב

צודיק, אתה חזק תמשיך הלאה עם השירים הטובים!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו