נטורי קרתא בגרמניה: "הציונים מנצלים את השואה"

לרגל יום השואה הבילאומי הגיעו נציגים מנטורי קרתא לגרמניה, כדי למחות על כך שהציונים מנצלים את השואה לצורכיהם הפוליטיים, כטענתם. הם התקבלו על ידי בכיר בלשכתה של הקנצלרית.

העיתון הגרמני 'נוייס דויטשלאנד' מדווח, כי נציגים מטעם 'נטורי קרתא' נפגשו בשבוע שעבר עם גורם בכיר בלשכתה של הקנצלרית הגב' אנגלה מרקל.

קרא עוד:

[postim]

הנציגים הגיעו לגרמניה לרגל ציון יום השואה הבינלאומי לפני כשבוע, ומטרת בואם היתה למחות על קיומה של מדינת ישראל, ועל מה שהם הגדירו כ"ניצול השואה לצורכיהם הפוליטיים של הציונים".

אנשי נ'טורי קרתא' ידועים בקיצוניותם כלפי מדינת ישראל והציונות, ומקפידים למחות נגד קיומה של המדינה בכל פורום אפשרי. גורמים קיצוניים מתוכם אף נפגשו בעבר עם נשיא איראן דאז מחמוד אחמדינג'אד, למרות שהלה הכחיש את השואה וסיפק מידי פעם יותר מרמז על שאיפתו להשמיד את העם היהודי.

עם זאת, הזרם המרכזי של 'נטורי קרתא' פרסם מחאה חריפה נגד ביקורם של כמה אנשים מתוכו באיראן, וטען כי מדובר בהיפוך הגמור של דרך נטורי קרתא, כאשר מטרתו של הארגון היא למחות נגד הציונות כשלעצמה, אך לא באמצעות חבירה והתחברות לגורמים אנטישמיים מובהקים דוגמת נשיא איראן דאז אחמדיניג'אד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו