טרגדיה בחצור • הר"ר אשר מנחם פינגרוט ז"ל

בן ארבעים היה בפטירתו הפתאומית • ניהל את סמינר לבנות "באר מרים" בקריה החסידית בחצור הגלילית, מילא את מקום אביו ואחיו הצעיר, אשר אף שניהם נפטרו בפתאומיות בגיל צעיר • אחותו נפטרה לפני 4 שנים

בהלם וכאב התקבלה בקריה החסידית בחצור הגללית הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של האברך הר"ר אשר מנחם פינגרוט ז"ל, ששימש כמנהל של הסמינר החסידי בקריה, והוא כבן 46.

קרא עוד:

[postim]

המנוח ז"ל שימש במשך כארבע שנים, כמנהל סמינר לבנות "באר מרים" בקריה החסידית, שם מילא את מקום אביו – מייסד הסמינר ואת מקום אחיו אשר שניהם נפטרו בגיל צעיר, אחר התמוטטות פתאומית.

אביו הרה"ח ר' ישראל צבי ז"ל, נפטר בפתאומיות בשנת תש"ס בהיותו בגיל חמישים, אחר שנים שהקים וניהל את הסמינר.

אחיו הצעיר הר"ר צבי אלימלך ז"ל אשר התמנה כמנהל הסמינר, אחר פטירת אביו, נפטר אף הוא בפתאומיות. בהיותו בן שלושים ושבע שנים.

פטירתו הפתאומית של האח, הגיע כ-4 חודשים, אחר טרגדיה נוספת שפקדה את המשפחה, בפטירת אחותו-הבת מרת טויבא ראחיל אופנהיים ע"ה, שנפטרה בתאריך ג' אדר תש"ע בהיותה בגיל 30 ובהותירה ארבעה יתומים צעירים.

המנוח ר' אשר מנחם ז"ל נולד בארה"ב, כבכור להוריו, שם התגורר יחד עם משפחתו עד לימי בחרותו, אז עלו להתגורר בארה"ק.

אביו ר' ישראל יצחק ז"ל, השתקע בחצור הגלילית יחד עם משפחתו בת 13 ילדים. כאשר בהמשך הקים וניהל את הסמינר לבנות "באר מרים", שם מתחנכות בנות חרדיות רבות מאזור הצפון.

היום בשעות הערב, התמוטט המנוח ז"ל בסמוך לסמינר, כוחות הצלה שהוזעקו גילו כי הוא כבר החזיר את נשמתו ליוצרה.

"טרגדיה בלתי נתפסת" כך מגדירים תושבי המקום את האסון אשר פקד את המשפחה ואת הקריה.

בשיחה שערך כתבינו עם אחד התושבים שהכיר אישית את המנוח ז"ל ואת המשפחה הוא מספר כי שלושת המנהלים לבית פינגרוט – האב ושני האחים, נפטרו בהתמוטטות פתאומית שתקפה אותם בהיותם באזור הסמינר.

"קשה לי להצמיד את המילים "זכרונו לברכה" לשמו של ידידי ר' אשר מנחם", הוא אומר לכתבינו, ומוסיף כי "ר' אשר מנחם היה עמוד החסד של הקריה החסידית, והרוח החיה של כל חצור הגלילית".

הלווותו יצאה הערב מבנין הסמינר בקריה החסידית בחצור הגללית – אותו ניהל בשנים האחרונות והיא צפויה להגיע בשעה 10:30 לעיה"ק ירושלים, – שם יטמן.

תנצב"ה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מחריד
רק להתעורר

איש צדיק וענו. תנצב"ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו